رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از تحت حمایت قرار گرفتن 3 تیم برتر رویداد شتاب کمیته امداد توسط این پارک خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۱۳۶۷

محمد نبی شهیکی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: رویداد شتاب امداد به مدت ۳ روز به منظور تبدیل ایده به کسب و کار، طراحی و خلق مدل کسب وکار و تجاری سازی ایده ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری پارک‌علم و فناوری سیستان و بلوچستان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی در پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

 

وی افزود: به منظور آشنایی مددجویان کمیته امداد با مباحث کارآفرینی و کسب وکار، توانمند سازی افراد و جریان سازی اندیشه و تقویت خلاقیت، دوره های آموزشی نیز ۲۰ روز قبل از آغاز رویداد برای تعداد ۱۲۰ نفر در پارک علم و فناوری برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود.

 

به گفته شهیکی؛ در پایان این رویداد ۳ تیم به عنوان تیم های برتر و یک تیم به عنوان تیم شایسته تقدیر از حمایت های پارک علم و فناوری و دیگر مزایا برخوردار شدند.

 

وی ادامه داد: این حمایت ها شامل واگذاری مکان استقرار در پارک علم و فناوری، مشاوره های فنی و اقتصادی و پشتیبانی و برگزاری دوره های آموزشی و علمی مختلف و حضور در نمایشگاه های مرتبط است که در کنار این موارد، کمیته امداد نیز تسهیلات لازم به منظور راه اندازی کسب و کار را به این تیم ها ارائه می کند.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها