جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: محدودیت‌های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و متخلفان جریمه خواهند شد.
کد خبر: ۱۳۴۰۹۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفتگو با فارس با بیان اینکه طبق آخرین رنگبندی اعلامی، در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند اظهار داشت: محدودیت تردد در شهر های قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و ورود خودروهای غیر بومی نیز به این دسته از شهرها ممنوع است.

وی گفت: متخلفان در شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و در شهرهای نارنجی جریمه۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال و شایعه که با کارت واکسن کرونا می‌توان در جاده‌ها تردد کرد گفت: در خصوص بحث مجوز تردد بر اساس تزریق واکسن هیچ چیز جدیدی به پلیس ابلاغ نشده است.

سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعتبار مجوز ها در تعطیلی پایان هفته اعلام کرد: افرادی که قصد تردد « از» و «به » شهرهای قرمز و نارنجی را دارند باید از فرمانداری مجوز تردد دریافت کنند در غیر اینصورت دوربین های هوشمند جاده‌ای و ماموران گشتی پلیس راه و راهور ترددهای غیر مجاز را اعمال قانون و جریمه خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص یکطرفه شدن جاده های شمالی با توجه به ترافیک احتمالی در تعطیلات پیش رو اعلام کرد: یک طرفه کردن جاده‌ها در برنامه کاری نیست و مدیریت ترافیک را در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ویژه‌ای برای خراسان رضوی و به خصوص شهر مشهد پیش‌بینی کرده‌ایم که بتوانیم در روز شهادت و مراسم‌هایی که قرار است برگزار شود شرایط ترافیکی مناسبی را لحاظ کنیم.

سردار حسینی از آماده‌باش کامل ماموران پلیس راهور ناجا در چند روز آینده خبر داد و گفت: ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل بوده تا بتوان شرایط ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور به ویژه محورهای پر مسئله را مدیریت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها