سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه به تعدادی از خانه‌های روستایی و شهری شهرستان کوهرنگ خسارت وارد شده و امکان سکونت در آن وجود ندارد مقدمات لازم برای اسکان اضطراری این خانواده‌ها فراهم شده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۸۰۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، خسرو کیانی افزود: علاوه‌برآن میزانی از مواد غذایی مورد نیاز مردم تامین شده و به زودی در بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: دقایقی پیش ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ برگزار شد و مصوب شد تا تمامی دستگاه‌ها در شهرستان در حالت آماده‌باش باشند تا نتیجه نهایی تیم‌های ارزیاب‌یاب اعلام شود.

کیانی خاطر نشان کرد: تا ساعتی دیگر جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار در منطقه چمن‌گلی بازفت شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود و پس از آن با بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده امدادرسانی به مردم و اسکان آن‌ها شتاب می‌گیرد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص میزان خسارت وارد شده بر منطقه و مجروحان حادثه نیز افزود: تا اعلام گزارش نهایی تیم‌های ارزیاب نمی‌توان آمار قطعی در این خصوص ارائه داد.

به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۶ و ۹ دقیقه صبح دوشنبه مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان حوالی چلگرد را لرزاند.

این زمین لرزه در ۳۳ کیلومتری چلگرد استان چهارمحال و بختیاری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

نزدیکترین مراکز استان‌ها به محل وقوع این زلزله شهرکرد با ۱۰۲ کیلومتر و اهواز با ۱۵۸ کیلومتر گزارش شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها