نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اتصال راه‌آهن کردستان به شبکه سراسری و برخورداری مردم از خدمات نظام را یک نعمت و مزیت بزرگ است.
کد خبر: ۱۳۴۰۷۷۸
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی شامگاه شنبه از راه‌آهن همدان سنندج بازدید میدانی کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این بازدید ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران و کارگران این پروژه اظهار داشت: خوشبختانه روند این پروژه به‌خوبی در حال پیش‌روی و در مراحل پایانی است.

وی اتصال راه‌آهن کردستان به شبکه سراسری و برخورداری مردم از خدمات نظام را یک نعمت بزرگ و مزیت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه پشتیبانی و هزینه‌های زیادی برای اجرای این پروژه انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه راه‌آهن همدان سنندج هرچه سریع‌تر به اتمام برسد، تصریح کرد: براساس گفته پیمانکار و روند کاری که در حال انجام است، پیش‌بینی می‌شود که این پروژه دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه راه‌آهن همدان سنندج پیشرفت بسیار خوبی داشته است، افزود: علی‌رغم همه مشکلات، این پروژه نخوابیده و امیدواریم تا دو تا سه ماه آینده سوت قطار در کردستان شنیده شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی در پاسخ به درخواست کارگران بومی پروژه راه‌آهن همدان-سنندج مبنی بر جذب در راه‌آهن بعد از بهره‌برداری، از استاندار کردستان خواست که دستورات لازم را صادر کند که وی نیز وعده معرفی و به‌کارگیری آنان را داد.

پیمانکار پروژه راه‌آهن همدان سنندج نیز در این بازدید وعده داد: ۵ کیلومتر مانده از ریل‌گذاری این پروژه تا یک هفته آینده به اتمام می‌رسد.

کارگران این پروژه نیز با ابراز خوشحالی و قدردانی از وعده داده شده برای جذب آنان در راه‌آهن، در پایان عکس یادگاری با نماینده ولی‌فقیه در کردستان گرفتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها