مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت: خودم هم کرونا گرفتم

عزت‌الله مهرآوران از خواب مصنوعی خارج شد

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، با اعلام اینکه خود او نیز به کرونا مبتلا شده است، از خارج شدن عزت‌الله مهرآوران از حالت خواب مصنوعی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۰۶۹۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، نیکنام حسینی‌پور از مثبت شدن تست کرونای خودش خبر داده و عنوان کرد: خدا را شکر حالم خوب است و در خانه مراحل درمان را طی می‌کنم.

او در پاسخ به این پرسش که در زمان بستری شدن هر یک از هنرمندان پیشکسوت به بیمارستان رفته است یا نه؟ عنوان کرد: بله؛ وقتی هنرمندان بستری می‌شدند کم و بیش به بیمارستان‌ها سرمی‌زدم، رعایت می‌کردم، ولی می‌رفتم تا روحیه‌شان بهتر شود؛ البته تاکنون به آقای مهرآوران سر نزده‌ام، اما همکارانمام رفته‌اند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درباره آخرین خبری که درباره وضعیت جسمی عزت‌الله مهرآوران به دستش رسیده گفت: امروز خبری از ایشان ندارم. دیروز بعد از ظهر همسرشان گفتند کمی وضعیت ریه‌هایشان بهتر شده و دکتر‌ها گفتند وضعیتش که بهتر شود شلنگی که برای سهولت در تنفس داخل نای شده بود را خارج می‌کنند. از حالت خواب مصنوعی خارج شده‌اند و غذا هم به ایشان می‌دهند که خداراشکر غذا را پس نزده‌اند. مقاومت بدنشان کمی بالا رفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها