مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه اینکه پیشکسوتان سرمایه عظیم و ارزشمند جوامع هستند، گفت: پیشکسوتان ورزشی شناسنامه و هویت استان همدان هستند.
کد خبر: ۱۳۴۰۲۵۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید سیفی در دیدار با فرزند مرحوم داریوش میرابیان و تنی چند از پیش‌کسوتان کشتی استان همدان با اشاره به اینکه پیشکسوتان سرمایه عظیم و ارزشمند جوامع هستند، گفت: تکریم و تقدیر از زحمات و ازخودگذشتگی پیشکسوتان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و وظایف اداره کل ورزش و جوانان است.
وی با تاکید بر اینکه اگر جایگاه پیشکسوتان ارج نهاده نشود قطعاً آیندگان نیز یادی از ما نخواهند کرد، گفت: باید برای حرکت ورزش استان همدان با هم‌افزایی هرچه بیشتر تلاش کنیم تا به اهداف تعریف شده دست پیدا کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی مایه افتخار استان همدان هستند، گفت: باید باور داشته باشیم در محدودیت‌ها و سختی‌ها می‌توانیم با برنامه‌ریزی صحیح به نتیجه درست برسیم.
وی با بیان اینکه امروز با خرد جمعی ساختارها در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعریف شده است، گفت: باید در مباحث انگیزشی برای قهرمانان و ورزشکاران قدم برداریم تا شاهد درخشش آنها در میدان‌های ملی و فراملی باشیم همچنان که تاکنون اقدامات مختلفی دراین‌خصوص انجام شده است.
سیفی با بیان اینکه مرحوم داریوش میرابیان در دل مردم استان همدان و جامعه ورزش و جوانان جای دارد، گفت: امیدواریم جامعه ورزشی ما با الگو قراردادن منش بزرگانی چون مرحوم میرابیان قلل افتخار را حوزه ورزش و اخلاق برای کشور و استان همدان فتح کنند.
وی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته باهدف سامان دادن وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام کلنگ‌زنی‌های بی‌برنامه و بدون اعتبار مصوب را از دستور کار خارج کرده‌ایم، گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مسئولین استان طی یک سال گذشته بیش از 105 میلیارد تومان اعتبار ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام جذب کرده‌ایم و این مهم نیز با حضور وزیر محترم ورزش که خود از قهرمانان نام‌آور کشور بوده است تداوم دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم ورزش را از سیاست و سیاسی بودن جدا کنیم، گفت: بکار گیری ظرفیت‌های ورزشی در استان یکی از اولویت‌های ماست چراکه اهل ورزش دلسوزتر از هرکسی برای این جامعه افتخارآفرین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها