مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد جوان در دل اماکن ورزشی استان همدان ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۴۰۰۸۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید سیفی در نشست صمیمی دکتر حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با جوانان، اظهار کرد: علاقه به استان، ورزشکاران و جوانان موجب شده تا بتوانیم محدودیت‌ها و مشکلات را به فرصت تبدیل کنیم.
وی با بیان اینکه در راستای تکریم جامعه ورزش و جوانان فاصله‌ها را به حداقل ممکن رسانده‌ایم و ارتباط مثبتی بین اداره کل و قهرمانان و جوانان ایجاد کرده‌ایم، گفت: حاصل کم‌شدن فاصله بین ما و جوانان و ورزشکاران بازگشت این عزیزان به استان بوده است تا در اعتلای جایگاه ورزش و جوانان استان سهیم باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در ابتدای راه ساختاری مدون ایجاد کردیم تا بتوانیم مباحث پیرامون را با اولویت‌بندی دقیق دنبال کنیم، گفت: در خصوصاً اقدامات صورت‌گرفته و یا در دست اجرای اداره کل در بحث جوانان خانه‌های جوان در شهرستان‌های استان راه‌اندازی و یا توسعه می‌یابند.
وی با بیان اینکه هر روز و هر ساعت ما به‌عنوان خادم ورزشکاران و جوانان متعلق به جوانان است، تاکید کرد: آنچه امروز جوانان باید به جد در زمینه‌های مختلف موردتوجه قرار دهند بحث مطالبه‌گری است چراکه برکات آن متوجه جامعه جوانان خواهد شد.
سیفی با تاکید بر اینکه باید برای توسعه استان از جوانان بومی در فعالیت‌های مختلف استفاده کرد، گفت: هیچگاه فرد غریبه با آداب‌ورسوم و همچنین تفکرات مردم همدان نمی‌تواند توفیقی برای ورزش و جوانان استان رقم بزند.
وی با اشاره به دستور مقام عالی وزارت در خصوص واگذاری دفتر برای فعالیت سمن‌ها از دل اماکن ورزشی، گفت: بحث واگذاری مکان فعالیت برای سمن‌ها در اماکن ورزشی استان در دستور کار است و در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها