جزئیات آیین‌نامه جدید خدمت در حرم مطهر رضوی
مدیریت عالی حرم مطهر رضوی اعلام کرد :

جزئیات آیین‌نامه جدید خدمت در حرم مطهر رضوی

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: همه امکانات لازم برای برقراری ارتباط معنوی مردم با حرم امام رضا(ع) و توسل به اهل بیت(ع) در دهه پایانی صفر از طریق فضای مجازی فراهم شده است.
کد خبر: ۱۳۳۹۹۴۱

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، مالک رحمتی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون در حرم امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همه برنامه‌ها با رعایت شیوه نامه های مقابله با کرونا طراحی شده است و امیدواریم مردم هم همکاری کنند تا برنامه‌های حضوری نیز با رعایت حداکثر پروتکل‌ها به اجرا درآید.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی از آغاز شیوع ویروس کرونا به کمک کادر درمان آمده است، گفت: با توجه به تاکید تولیت آستان قدس رضوی، اقدامات ما در زمینه پیشگیری، درمان و واکسیناسیون طراحی شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در زمینه پیشگیری همه شیوه نامه ها در برگزاری مراسم، حفظ فاصله فیزیکی در مراسم بین زائران، خدام و کارکنان و همچنین توزیع ماسک و ضدعفونی به طور مرتب رعایت و انجام می‌شود. در بخش درمان هم اقدامات مختلفی همچون افزایش ظرفیت تخت بیمارستانی و افزایش ظرفیت تولید سرم و راه اندازی مراکز سرپایی عملی شده و تمام ظرفیت‌های آستان قدس در این بخش به میدان آورده شده است.

رحمتی در خصوص اقدامات آستان قدس در بخش واکسیناسیون نیز گفت: با توجه به حضور یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد، با کمک بسیج، روند واکسیناسیون ساکنان این منطقه را شتاب گرفته است و در رواق دارلمرحمه نیز مرکز تجمیعی برای واکسینه کردن زائران راه اندازی شده که امیدواریم با استقبالی که انجام می‌شود شاهد سرعت بیشتر این کار باشیم.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی تاکنون ۳.۵ میلیون نفر از جمعیت واجد شرایط، معادل ۵۷ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این استان، علیه کرونا واکسینه شده اند و اکنون ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۱۴۰ هزار نفر در استان فراهم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها