رییس هیات اجرایی نهمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی گفت: در نهمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ۱۱۹ نفر نامزد عضویت در هیات مدیره جدید این سازمان شدند.
کد خبر: ۱۳۳۹۶۲۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسا رضوی، سعید حسین پور افزود: برگزاری نهمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور از دوم مهرماه آغاز شده است و تا جمعه هفته جاری دارد که انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در روز چهارشنبه هفتم مهرماه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این انتخابات برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود و همه ۳۶ هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در این انتخابات شرکت می کنند.

رییس هیات اجرایی نهمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی گفت: از پنج ماه قبل هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات اعضای سازمان نظام مهندسی در خراسان رضوی شکل گرفته و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و عادلانه اندیشیده شده است و مراحل ثبت نام و بررسی صلاحیتهای داوطلبان پشت سر گذاشته شده و ۱۱۹ نفر برای این دوره از انتخابات نامزد شده اند.

حسین پور افزود: نامزدهای انتخاباتی، تبلیغات خود را در قالب گروه ها و ائتلافهای مختلف آغاز کرده اند تا مشارکت هر چه بیشتر اعضای سازمان نظام مهندسی را در این انتخابات داشته باشیم.

رییس هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی گفت: از نامزدهای انتخاباتی در رشته های هفت گانه نظام مهندسی باید ۶ نفر در رشته مهندسی عمران، یک نفر در رشته مهندسی ترافیک، یک نفر در رشته مهندسی نقشه برداری، سه نفر در رشته مهندسی معماری، یک نفر در رشته مهندسی شهرسازی، ۲ نفر در رشته مهندسی برق و یک نفر در رشته مهندسی مکانیک به عنوان عضو اصلی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان انتخاب شوند که هر رشته یک نفر عضو علی البدل نیز خواهد داشت که در شرایط خاص وارد هیات مدیره می شود.

حسین پور افزود: تلاش شده است در شرایط کرونایی، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی کمترین حضور فیزیکی را در انتخابات داشته باشند و در روز برگزاری انتخابات نیز اعضا از ساعت ۸ تا ۱۶ بعد از ظهر فرصت دارند تا از طریق سیستم اینترنتی و سایت مربوطه به فرد مورد نظر خود که مشخصات و چهره وی کاملا در سیستم رویت می شود رای دهند.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از داوطلبان که پیش از این عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بودند به لحاظ تعارض منافع براساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی از فهرست نامزدهای انتخابات حذف شدند.

رییس هیات اجرایی نهمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی گفت: از آنجا که انتخابات به صورت آنلاین برگزار می شود نتایج آن بلافاصله پس از اتمام رای گیری قابل دریافت و اعلام خواهد بود و حداکثر یک ساعت زمان می برد.

حسین پور افزود: اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از نیمه دوم امسال به مدت سه سال می توانند در این هیات به ارایه خدمات مشغول شوند.

وی اضافه کرد: امروز نیز فرایند کامل انتخابات به صورت آزمایشی به منظور آشنایی اعضا هیات اجرایی و دستگاه نظارت با روند الکترونیکی انتخابات، برگزار شد که در این انتخابات آزمایشی ۷۰ نفر از مهندسان عضو سازمان شرکت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها