۹ واحد جدید صنعتی در سبزوار فعال شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: همزمان با سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" ۹ واحد جدید تولیدی در بخش‌های مختلف قطعات فلزی، خودرو، چوب و صنایع غذایی در سبزوار فعال شد.
کد خبر: ۱۳۲۷۰۶۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، علی امیدبخش افزود: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی ۱۴۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری و با اجرای این طرح‌های صنعتی برای ۱۲۰ نفر در شهرستان سبزوار فرصت شغلی مستقیم فراهم شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۴۶ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۹ میلیارد ریال طی سه ماه گذشته در این شهرستان صادر شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: تعداد جواز تاسیس صنعتی صادر شده در شهرستان سبزوار در مدت مشابه سال قبل ۳۶ مورد با سرمایه گذاری هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال بوده که بیانگر رغبت سرمایه‌گذاران به ورود به بخش صنعت است.

امیدبخش افزود: احداث و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان برخی از اقدامات دولت در راستای توسعه شاخص های صنعتی این منطقه بوده است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

این شهرستان دارای ۲ شهرک صنعتی با فعالیت ۹۳ واحد تولیدی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها