سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد

بازگشت ۴۵ هزار زائر اربعین حسینی با ۲۷۰ پرواز

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی از روز دوشنبه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۹۴۴۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، عملیات رفت زائران اربعین که از روز ۲۸ شهریور ماه آغاز شده در روز ۵ مهرماه پایان خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری به صورت میدانی نسبت به بررسی وضعیت فروش بلیت توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی پرداخته و با مشاهده هرگونه تخلف نسبت به تعلیق و در صورت تکرار مجوز دفاتر متخلف لغو خواهد شد، به گونه‌ای که در بازرسی‌های صورت گرفته تخلف دفتر خدمات مسافرت هوایی معین گردشگری ملت به علت گرانفروشی محرز و این دفتر توسط کمیته نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به مدت سه ماه تعلیق شد.

برهمین اساس از مسافران پروازهای اربعین در خواست می‌شود بلیت‌های خود را از دفاتر خدمات مسافرت هوایی معتبر خریداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه فروش بلیت پروازهای اربعین می‌توانند مراتب را به سامانه حقوق مسافر به آدرس www.CAO.ir و یا با شماره تلفن‌های ۴۴۶۶۱۷۹۹، ۴۴۶۶۱۸۶۶ و ۴۴۶۶۵۵۶۸، که بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات مسافران است، اعلام کنند.

از ابتدای عملیات اعزام زائران تیم بازرسان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه‌های پرتردد از جمله فرودگاه حضرت امام (ره) به منظور نظارت بر پروازهای اربعین مستقر شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها