فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیشرفت چشمگیری در ساخت انواع هواپیما، بالگرد و موشک داشته‌ایم

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت:در عملیات فتح المبین، برای انتقال تجهیزات نظامی رزمندگان به خاک دشمن و خلق آن حماسه بزرگ، بالغ بر 11 پل بر رودخانه کرخه احداث شد.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۵۵

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی، معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در برنامه «سلام صبح بخیر» ضمن گرامیداشت رشادت های دلیرمردان ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: در چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، از جانبازان و آزادگانی که در طول جنگ تحمیلی با ایثار و از خودگذشتگی، ایرانی سربلند و افتخارآفرین را تحویل نسل جوان داده اند، قدردانی و تجلیل می شود.

وی در ادامه به بحث مهندسی در زمان جنگ پرداخت و با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف مهندسی برداشتن موانع بوده است، گفت:در هر عملیات، مهندسی جنگ به عنوان نیروهای جلودار با ایثار و از خودگذشتگی، راه را برای پیروزی رزمندگان و خلق حماسه باز می کردند.

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بخش دیگر صحبت هایش را به عملیات بزرگ «فتح المبین»، اختصاص داد و گفت: در عملیات فتح المبین، برای انتقال تجهیزات نظامی رزمندگان به خاک دشمن و خلق آن حماسه بزرگ، بالغ بر 11 پل بر رودخانه کرخه احداث شد.

امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی در بخش دیگر صحبت هایش با بیان اینکه پذیرش قطعنامه 598 جنگ را برای نیروی های مهندسی به پایان نرساند، افزود: با پذیرش قطعنامه و برگشت یگان های خط نگه دار به منطقه های سرزمینی خود، نیروهای مهندسی جنگ با 18 گردان در سه کمیته پاکسازی با حضور در منطقه قصر شیرین، دهلران و حمیدیه در خوزستان کار پاکسازی در مناطق را انجام دادند.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی زهرا قائدی و حسین معصومی و اجرای محمد نظری و سعید توکلی از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها