تیم‌های والیبال ایران و آرژانتین در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که برد در این مسابقه برای صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات اهمیت زیادی برای دو تیم دارد.
کد خبر: ۱۳۳۹۱۹۴

به گزارش جام جم آنلاین، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از روز گذشته (پنجشنبه) با حضور ۱۶ تیم به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

دومین روز مرحله گروهی این رقابت‌ها امروز (جمعه) با هشت دیدار پیگیری خواهد شد و تیم والیبال جوانان ایران در گروه C از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به مصاف آرژانتین می‌رود.

طبق گزارش سایت فدراسیون والیبال، با توجه به اینکه تیم‌های اول و دوم گروه‌های چهارگانه مرحله مقدماتی به عنوان هشت تیم برتر مسابقات در مرحله دوم حضور خواهند یافت، پیروزی در مسابقه امروز برای تیم ایران و آرژانتین اهمیت زیادی دارد.

آرژانتین در نخستین مسابقه مراکش را شکست داده و در صورتی پیروزی برابر ایران می‌تواند صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند و با خیالی آسوده در سومین روز مسابقات به مصاف بلژیک برود.

از سوی دیگر تیم ایران با پذیرش شکست ۳ بر ۲ برابر بلژیک، برای حضور در جمع هشت تیم برتر مسابقات، محکوم به شکست آرژانتین است.

تیم ایران به عنوان مدافع قهرمانی در این رقابت‌ها شرکت کرده است و آرژانتین نیز به عنوان تیم دوم قاره آمریکایی جنوبی، بنابر این جدال امروز دو تیم علاوه بر جذابیت‌های خاص خود، سرنوشت ساز نیز است.

میانگین قدی ۱۹۸ سانتی متری ملی‌پوشان ایران می‌تواند کمک زیادی به برتری ایران در این مسابقه کند، زیرا میانگین قدی حریف ۱۸۹ سانت است و بازیکنان آرژانتین در دفاع و اسپک ارتفاع کمتری را می‌توانند پوشش دهند.

تیم‌های آرژانتین (یک برد و سه امتیاز) و ایران (یک امتیاز) در حال حاضر در رتبه‌های اول و سوم گروه C قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها