وزیر نیرو در گفتگو با جام جم عنوان کرد

همه از تصمیمات غلط در حوزه آب متضرریم

بدعتی زشت و ناپسند در استان چهار محال و بختیاری

پاسخگوئی و ملاقات با مردم و ارباب رجوع فقط در روزهای دوشنبه

سنتی ناپسند و رویه ای موهوم برجای مانده از دولت قبل در ادارات استان که مدیران فقط روزهای دوشنبه هر هفته پاسخگو مردم و ارباب رجوع می باشند.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۸۲

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در خرداد سال 92 و انتخاب و انتصاب مدیران جدید سنتی زشت و رویه ای غلط در استان چهار محال و بختیاری شکل گرفت که مدیران دولت تدبیر و امید صرفا روزهای دوشنبه هر هفته پاسخگوی مردم و ملاقات عمومی با ارباب رجوع خواهند داشت و مردم و ارباب رجوع به غیر از این روز هیچگونه دسترسی به مدیر و روسای ادارات و دوائر دولتی را نخواهند داشت!

باب شدن رویه پاسخگوئی به مردم در روزهای دوشنبه با انتصاب اولین استاندار دولت تدبیر و امید در استان

این روش و نوع تعامل با مردم ابتداء در استانداری چهار محال و در زمان انتصاب اولین استاندار استان توسط دولت تدبیر و امید باب شد و به یکباره به تمام ادارت و ارگانها دولتی و دیگر نهادهای حتی غیر دولتی سرایت و شایع شد که به تبع آن باعث رنج و مرارت مردم استان گردید.

بی توجهی و عدم تعامل مثبت و سازنده با مردم در طول 8 سال گذشته دولت قبل

این بدعت و رویه غلط که کمترین میزان تعامل مدیران با مردم و ارباب رجوع بیش از 8 سال در ادارات دولتی و نهادهای های غیر دولتی حاکم شده و دیگر هیچ مدیر دولتی و غیر دولتی به جزء روزهای دوشنبه حاضر به پاسخگوئی و رفع و رجوع نمودن مشکلات اداری مردم در ادارات و نهادها نبوده و نیستند.

برگزاری کلاس معارف مدیران ارشد دولتی و غیر دولتی روزهای چهارشنبه با پذیرائی مفصل و صرف صبحانه

مضاف بر اینکه روزهای چهارشنبه هر هفته کلاس معارف مخصوص مدیران ارشد دولتی و غیر دولتی به میزبانی یک اداره و ارگان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد برگزار و پذیرائی مفصل و اعلاء به صرف صبحانه از مدیران خدوم و زحمتکش بعمل می آید.

برگزاری جلسات متعدد و مختلف در اول وقت و ساعات اداری و تضییع حقوق مردم

حال برگزاری جلسات مختلف دیگر که بحمد الله کم هم نبوده اضافه شود ببینید مدیران در استان محروم و کمتر توسعه یافته تا چه میزان خدمتگزار و گره گشای مشکلات اداری و عدیده مردم هستند!

کشیدن خط بطلان بر تمامی سنت های زشت و بدعت های موهوم دولت قبل

شایان ذکر است امروز و با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم می طلبد با انتصاب استانداری با روحیه مردمی، جهادی، فساد ستیز خط بطلانی بر تمامی سنت های زشت و بدعت های نامربوط دولت گذشته کشیده و روحیه خدمت و رائحه خوش خدمتگزاری بی منت مدیران و مسئولان دولتی و غیر دولتی در ادارات استان چهار محال و بختیاری حاکم شود،

تا مردم شاهد به ثمر نشستن انتخاب خوب خود باشند که دولت مردمی و پاسخگو حلال مشکلات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها