رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران خبر داد

دستگیری سارقی که از حواس پرتی شهروندان سوءاستفاده می کرد

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن سارقی خبر داد که با بیهوش کردن مردان اموال آنها را سرقت می کرد.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۱۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با فارس از دستگیری زن سارقی خبر داد که طعمه‌هایش را بیهوش می‌کرد.

وی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال شکایت مرد میانسال در رابطه با سرقت طلا و پول هایش توسط زن جوان تحقیقات از سوی کارآگاهان ‌پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

سرهنگ کارآگاه گودرزی تصریح کرد: شاکی در اظهاراتش اعلام کرد که با زن جوانی در ترمینال آشنا شده که وی مدعی بود که جا و مکانی ندارد و بی خانمان است و چون جایی برای ماندن نداشت وی را به خانه اش دعوت کرده اما زمانی که زن جوان به نام «سمیه» وارد خانه اش شده از فرصت استفاده کرده و داخل چای داروی بیهوشی ریخت و وی را بیهوش کرد؛ وقتی هم به هوش آمده متوجه سرقت طلا و پول های داخل خانه اش شده است.

وی افزود: با شکایت مرد میانسال تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز و کارآگاهان با شکایتی مشابه در محدوده پایگاه هشتم‌ پلیس آگاهی پایتخت مواجه شدند؛ باتوجه به شگرد و شیوه مشابه سرقت و از آنجایی که هر دو شاکی مردان تنها و میانسال بودند این احتمال از سوی تیم تحقیق مطرح شد که سرقت ها از سوی یک نفر صورت گرفته است.

سرهنگ کارآگاه گودرزی گفت: در نهایت با اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی مخفیگاه زن جوان در محدوده میدان شوش شده و متهم را بازداشت کردند.

گودرزی گفت: «سمیه» در تحقیقات ابتدایی به سرقت های سریالی به این شیوه در شهرستان های شیراز، مشهد، دماوند و... تهران اعتراف و اعلام کرد که از وقتی از همسرش جدا شده از شهرستان به تهران آمده و چون راهی برای کسب درآمد نداشته، تصمیم گرفته مانند فیلم ها به سراغ مردان میانسال و تنها برود و به این بهانه که جایی برای ماندن ندارد وارد خانه شان شده و در فرصتی مناسب و ریختن داروی بیهوشی در چای، نقشه سرقتش را اجرا کند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها