کاهش ۲۸درصدی ورودی آب به سدها

۶۳درصد مخازن سدهای کشور خالی است

شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: پیک بار مصرف برق در مدت مشابه در سال گذشته ۴۹ هزار و ۸۱۶ مگاوات بوده که نشان می‌دهد میزان مصرف برق نسبت به سال قبل حدود چهار هزار مگاوات افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۳۳۸۷۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، امروز (سه شنبه) پیش‌بینی نیاز مصرف برق کشور حدود ۵۳ هزار و ۸۰۰ مگاوات است که با توجه به قابلیت تولید نیروگاه‌ها مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد.

آمار میزان مصرف برق صنایع بزرگ کشور در روز جاری ۵ هزار مگاوات است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در همین زمان حدود ۱۰ درصد رشد داشته است.

پیک بار مصرف برق در مدت مشابه در سال گذشته ۴۹ هزار و ۸۱۶ مگاوات بوده که نشان می‌دهد میزان مصرف برق نسبت به سال قبل حدود چهار هزار مگاوات افزایش یافته است.

محدودیت استفاده از نیروگاه‌ های برق آبی همچنان وجود دارد و ۴ نیروگاه بخاری مطابق برنامه زمان بندی شده و برای عملیات تعمیرات اساسی از مدار خارج شده اند که پس از تعمیرات سالانه به مدار تولید بازخواهند گشت.

شرکت مدیریت شبکه برق از هموطنان تقاضا کرد: با رعایت پیوسته برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی از جمله آب، برق و گاز، در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور مشارکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها