سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه گل دوم تیمش به آرژانتین با قانون جدید فیفا مردود شد، گفت: رویارویی ما با ازبکستان در مرحله یک چهارم فقط یک مزیت دارد.
کد خبر: ۱۳۳۸۷۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، سید محمد ناظم الشریعه در گفتگو با مهر در خصوص شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۱ و صعود به عنوان تیم دوم گروه F گفت: بازی با آرژانتین مسابقه خوبی از آب در آمد و یکی از دلایلش این بود که حساسیت و استرس بازی کم بود. ما در این مسابقه «بی گدار به آب نزدیم» و برایمان مهم بود که بازیکنی کارت نگیرد و مصدوم نشود.

وی ادامه داد: داور یکی از گل‌های ما را مردود اعلام کرد که اگر این‌طور نمی‌شد، شرایط مسابقه تغییر می‌کرد. با دوم شدن در گروه حالا باید با ازبکستان دیدار کنیم. به نظرم ازبکستان با پاراگوئه فرقی ندارد و حتی بهتر از این تیم هم هست. مزیت ازبکستان این است که یک تیم آسیایی است و از این حریف شناخت داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه تیمش نباید ازبکستان را دست کم بگیرد، خاطرنشان کرد: ازبکستان خیلی پیشرفت کرده است و ۱۸ بازی خیلی خوب برای جام جهانی انجام داده‌اند. آنها با ایران، ونزوئلا، آرژانتین و پرتغال بازی کردند و در تورنمنت تایلند حضور یافتند. ازبکستان حتی در اسپانیا اردو زده بود. نمی‌خواهم این تیم را کوچک یا بزرگ کنم ولی باید مراقب باشیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که نقطه قوت تیم ازبکستان چه موردی است که ایران باید به آن توجه داشته باشد؟ گفت: ازبکستان یک تیم تاکتیک پذیر است. آنها همچنین روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کنند و حتی از این طریق گل‌های خوبی به ثمر رسانده‌اند.

وی در ادامه درباره گل «چیپ» اصغر حسن زاده ملی پوش ایران به آرژانتین که بازتاب گسترده‌ای در ایران و جهان داشت، اظهار کرد: اصغر یک بازیکن بین المللی است. کسانی که می‌گفتند سن بازیکنان تیم ملی بالا رفته است این گل را هم ببینند. این بازیکن تجربه چهار دوره حضور در جام جهانی را دارد و نشان داد که چقدر حرفه‌ای و بین المللی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همچنین در خصوص مردود شدن یکی از گل‌های ایران به آرژانتین تاکید کرد: این گل با قوانین جدید فیفا مردود شد. علیرضا رفیعی پور هنگام ضربه در دیوار دفاعی تیم آرژانتین بود و این خودش خطا است. به هر حال برای این ضربه برنامه داشتیم و بچه‌ها هم به خوبی آن را اجرا کردند.

ناظم الشریعه در پایان در خصوص وضعیت حسین طیبی ملی پوش ایران و اینکه آیا وی به بازی با ازبکستان می‌رسد یا خیر، گفت: امروز از طیبی عکسبرداری می‌شود تا ببینیم شرایط این بازیکن چطور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها