تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی خود در مسابقات جام جهانی امروز از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف آمریکا می‌رود.
کد خبر: ۱۳۳۷۸۶۰

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان که در مسابقات جام جهانی در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است، امروز در دومین بازی خود از ساعت ۱۹:۳۰ باید به مصاف آمریکا برود.

ملی پوشان کشورمان در نخستین بازی خود روز سه شنبه موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ صربستان را شکست داده و حالا با روحیه بسیار بالایی به مصاف رقیب خود خواهند رفت.

تیم ملی فوتسال آمریکا هم در دیدار اول خود برابر آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه سنگین ۱۱ بر صفر تن به شکست داد و باید دید این تیم برابر ایران چه نتیجه‌ای می‌تواند به دست آورد. در دیگر بازی این گروه آرژانتین از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف صربستان می‌رود.

ملی پوشان فوتسال کشورمان تا به حال ۲ بازی دوستانه با آمریکا انجام داده اند که در هر ۲ دیدار این ایران بوده است که موفق شده حریف خود را شکست دهد.

آمریکایی‌ها بعد از سال ۱۹۹۲ دیگر نتوانستند به مسابقات جام جهانی فوتسال راه پیدا کنند و حالا بعد از ۲۹ سال دوباره موفق شده اند جواز حضور در این بازی‌ها را به دست آورند.

در تقابل دوستانه ایران و آمریکا، ملی پوشان فوتسال کشورمان در ۲ بازی به ترتیب توانستند با نتایج ۸ بر صفر و ۵ بر یک حریف خود را از پیش رو بردارند.

حال این ۲ تیم این بار در دیداری رسمی و آن هم در قالب بازی‌های جام جهانی به مصاف هم می روند. دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و آمریکا را طارق الخطابی از کشور مصر قضاوت خواهد کرد.

سدریک پلیسیر از فرانسه و نیکولا یلیچ از کرواسی او را در این مسابقه کمک خواهند کرد. محمد حسن از مصر هم به عنوان داور چهارم در این بازی حضور دارد و ران آن از چین هم داور رزرو این مسابقه خواهد بود.

تیم ملی فوتسال کشورمان در صورت پیروزی برابر آمریکا صعود خود را به مرحله بعد قطعی خواهد کرد و دیدار آخر ما برابر آرژانتین برای تعیین سرگروه انجام خواهد شد.

احمد اسماعیل پور، ملی پوش فوتسال کشورمان با رفع مصدومیت مشکلی برای بازی برابر آمریکا نخواهد داشت، اما حسین طیبی همچنان به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند ملی پوشان را در دور گروهی همراهی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها