شهردار تبریز در دیدار با شهردار نجف تاکید کرد؛

ارتقای کیفی خدمات در مرز تمرچین

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: پروازهای ویژه ایام اربعین فرودگاه تبریز از ۳۱ شهریور آغاز می شود و تا ۱۱ مهر ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۱۳۳۸۷۵۸

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، رامین آذری،افزود: پروازهای این فرودگاه به صورت روزانه در مسیر تبریز – نجف – تبریز توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: پروازها طبق برنامه اعلام شده به ترتیب در ساعت ۶ صبح و ۱۵ و ۲۰ دقیقه از فرودگاه تبریز به سمت نجف و ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه و ۲۳ و ۴۰ دقیقه همان روز از نجف به فرودگاه تبریز انجام می شود.

وی اضافه کرد: در مجموع بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر شامل یک هزار و ۱۸۴ نفر زائر و ۵۰۰ نفر موکب‌دار از فرودگاه تبریز به نجف اشرف اعزام خواهند شد.

آذری گفت: در این مدت تعداد ۴۸ پرواز رفت و برگشت توسط شرکت هواپیمایی آتا، وظیفه‌ انتقال مسافرین از تبریز به نجف و بالعکس را به عهده خواهند داشت.

وی افزود: به دلیل انجام عملیات واکسیناسیون کرونا در ترمینال حج فرودگاه تبریز، امسال پروازهای اربعین از ترمینال اصلی فرودگاه تبریز انجام خواهد شد که با توجه به برنامه ریزی انجام شده مبنی بر عدم تداخل این پروازها با سایر پروازهای خارجی، مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

آذری، ادامه داد: امسال فرودگاه تبریز در کنار فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز، پذیرای زائران اربعین حسینی خواهد بود.

 فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شد.


  



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها