رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از حذف سپردن وثیقه برای مشمولان متقاضی شرکت در مراسم معنوی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۸۵۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، سردار تقی مهری اظهار کرد: با مساعدت سازمان وظیفه عمومی تمامی مشمولان غیر غایبی که تمایل به شرکت در مراسم معنوی اربعین حسینی (ع) دارند، می‌توانند بدون سپردن وثیقه، مجوز خروج از کشور را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه فقط برای مشمولان غیر غایب مجوز خروج از کشور صادر می‌شود، گفت: با تدابیر پیش بینی شده کلیه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه علمیه که قبلاً معافیت تحصیلی اخذ کرده اند و مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، می‌توانند به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک انتظامی www.epolic.ir برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند و در این حماسه بزرگ حسینی شرکت کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir،سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها