غذاهای این پیک موتوری میلیاردی بود

اعضای باندی که در پوشش پیک موتوری کارت بانکی افراد را کپی کرده و با موجودی آنها طلا می خریدند در دام پلیس فتای البرز گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۳۳۸۵۴۶

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "رسول جلیلیان" ، رئیس پلیس فتای استان البرز در تشریح این پرونده اظهار داشت: در روزهای پایانی تیرماه سال جاری تعدادي از شهروندان به پليس فتا مراجعه و اعلام داشتند که در حالی که کارت بانکی آنها در اختیار خودشان بوده، مبالغ قابل توجهی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی آنها برداشت شده است.

وی با بیان این که بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که برداشت به صورت اينترنتي نبوده و متهمان به صورت فيزيکي از طريق دستگاه کارت خوان اقدام به خرید طلا در شهرهای کرج و قزوین، همدان، زنجان و .. کرده اند، که شک ماموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد. در ادامه تحقیقات ماموران با حضور بازبینی دوربین یک طلافروشی موفق به شناسایی یکی از متهمان شده و با زیرنظر قرار دادن اقدامات وی همدستان او را نیز در منطقه ماهدشت کرج شناسایی کردند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه هر 3 آن ها با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه اسکیمر، تعداد زیادی کارت بانکی خام و 24 عدد کارت کپی برداری شده کشف شد.

وی در خصوص شیوه و شگرد این باند حرفه ای گفت: متهمان با انتخاب رستوران ها و فست فودهاي واقع در محله هاي مرفه نشین تهران و کرج، در قالب پيک موتوري و هنگام تحويل غذا ، کارت بانکي مشتريان را کپي و پس از اطمینان از وجود مبلغ قابل ملاحظه ای در کارت، از یک فرد معتاد برای خرید سکه و موبایل استفاده می کردند.کارشناسان میزان کلاهبرداری صورت گرفته توسط اعضای این باند را بیش از یک و نیم میلیارد ریال برآورد می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها