ثبت ‌نام بیش از ۱۰۰۰ نفر از هرمزگان در مسابقات قرآن کریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خبر داد:

ثبت ‌نام بیش از ۱۰۰۰ نفر از هرمزگان در مسابقات قرآن کریم

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم  ویژه جامعه کار و تلاش در استان هرمزگان برگزار می شود.
پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در استان هرمزگان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۳۸۴۲۰

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم  ویژه جامعه کار و تلاش در استان هرمزگان برگزار می شود.


مدیر اجتماعی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان،‌ کیامرث برخورداری مدیر اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با اعلام این خبر اظهارداشت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان (کارگران و خانواده های ایشان که شامل همسر و فرزندانی که سن آن ها بین 18 تا 25 سال است ) در راستای بسط و گسترش معارف اسلامی و فرهنگ قرآنی با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان در پنج رشته قرائت (تحقیق)، مفاهیم جلد 25 تفسیر نمونه، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء و حفظ کل قرآن کریم در دهم مهر ماه سال جاری برگزار می شود.



وی افزود: برای شرکت در این دوره از مسابقات صرف داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی ملاک نیست و کارگران باید دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشند.

 
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته های قرائت و حفظ کل کلیه دوره های پیشین در آن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته های حفظ 20  جز و 10 جز دوره های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته های بالاتر حفظ را خواهند داشت.

 
برخورداری با بیان اینکه همه رشته ها در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود تاکید کرد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این دوره از مسابقات از تاریخ 07/06/1400 تا 01/07/1400 به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 
وی خاطرنشان کرد: چنانچه تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بیشتر از حد نصاب تعیین شده در پروتکل های بهداشتی باشد، مسابقات به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها