مدیر روابط عمومی فرودگاههای خراسان رضوی گفت: پروازهای مسافربری امروز ۲۸ شهریور ماه شرکت هواپیمایی العراقیه از مبدا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد لغو شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۲۵۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: طبق برنامه این شرکت هواپیمایی قرار بود امروز پنج پرواز مسافربری را در مسیر‌های هوایی بغداد - مشهد - بغداد، بغداد - مشهد - نجف و نجف - مشهد - نجف انجام دهد.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی العراقیه بامداد امروز لغو همه این پرواز‌های مسافربری را از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اعلام نمود.

مسافر یکی از همین پرواز‌ها نیز که خوست نامش ذکر نشود به خبرنگار ایرنا گفت: علت لغو پرواز صادر نشدن روادید برای ورود به خاک عراق از سوی پلیس مهاجرت آن کشور است.

این در حالی است که شرکت هواپیمایی العراقیه پیش از این اعلام کرده بود از ۲۴ شهریور ماه جاری تا نخستین روز مهر ماه آتی به صورت ویژه در مسیر مشهد - نجف روزانه سه پرواز مسافربری خواهد داشت.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری، پس از مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا بطور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها