رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز خبر داد:

کشف ۱۰ تن مواد مخدر در البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه بیش از ۱۰ هزار و ۲۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس البرز کشف شده است.
کد خبر: ۱۳۳۸۰۹۶
کشف ۱۰ تن مواد مخدر در البرزبه گزارش جام جم آنلاین البرز، علی سلیم پور، با اشاره به عملکرد پلیس مواد مخدر در ۶ ماهه نخست سال جاری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه، پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز به بهره‌گیری از اقدامات اطلاعاتی و همکاری سایر رده‌ها عملیاتی پلیس، ۱۰هزار و ۲۷۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده که از این مقدار ۷ هزارو ۸۰۴ کیلوگرم آن را تریاک، ۱۲۶۰ کیلوگرم را حشیش، ۳۳۸ کیلوگرم هروئین، ۶۳ کیلوگرم شیشه و الباقی را سایر مخدر‌ها تشکیل می‌دهد.
وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: با تلاش‌های مجاهدانه ماموران در سال جاری تا پایان مرداد ماه ۷هزار و ۳۹۱ نفر به اتهام مواد مخدر دستگیر شده اند که در این رابطه تعداد ۲۹۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر و ۲ هزار و ۳۰۴ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر بوده اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در این مدت ۲۱ باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در عملیات‌های درون و برون استانی پلیس مبارزه با مواد مخدر منهدم و ۲۲۰ خودرو حامل مواد مخدر نیز توقیف شده است.
سرهنگ سلیم پور با اشاره به انجام ۹۷ عملیات برون استانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۰، افزود: در بحث دستگیری‌های مربوط به حوزه مواد مخدر، نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۲۵ درصدی هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها