راز قتل پسر پارس‌ آبادی 6روز بعد از قتلش با کشف جسد او فاش شد

اعتراف پسرعمه به قتل پسردایی 12ساله (+عکس)

پسر 18ساله‌ای که در جریان دعوای بچگانه پسردایی‌اش را کشته بود، بازداشت شد. جسد پسر نوجوان، بعد از شش روز در چاله‌ای حوالی روستا کشف شد و متهم برای ردگم‌کردن ادعا کرده بود، پسردایی‌اش در کانال آب غرق شده است.
کد خبر: ۱۳۳۸۰۸۷

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، نوزدهم شهریور امسال عرفان 12ساله همراه دو پسرعمه‌اش و یکی ازدوستان آنها از روستای خلیل‌ لو از توابع پارس‌آباد استان اردبیل بیرون آمده و به کانال آب فتحعلی قشلاقی از توابع شهرستان پارس‌آباد رفتند تا ماهیگیری کنند. ساعاتی بعد دو نفرشان به خانه بازگشتند اما عرفان و پسرعمه‌اش، مهدی همچنان در محل ماهیگیری ماندند.

حوالی عصر، مهدی که پریشان شده بود به خانواده و اقوامش خبر داد که عرفان در کانال آب افتاده است. این حرف دهان‌به‌دهان کل روستا چرخید و اهالی همراه آتش‌نشان‌ها، غواصان، امدادگران هلال‌احمر و اهالی روستاهای اطراف، جست‌وجو در کانال آب و اطراف آن را آغاز کردند اما بعد از شش شبانه‌روز ردی از او پیدا نشد. سرانجام روز هفتم جسد پسر گمشده در فاصله‌ای نزدیک به روستا در چاله‌ای پیدا شد که حیوانات بخشی از سر او را خورده بودند. پلیس در بررسی جسد نظر داد که ضربه‌ای به سرش اصابت کرده و او به قتل رسیده است. مهدی به عنوان تنها مظنون قتل تحت‌تعقیب قرار گرفت و ساعتی بعد دستگیر شد.

او در تحقیقات پلیسی گفت: من و پسردایی‌ام با هم صمیمی بودیم و برای ماهیگیری رفته بودیم. سر صید ماهی بین ما دعوایی رخ داد. او عصبانی شد و ناخواسته به پدر فوت‌شده‌ام فحاشی کرد که از کوره در رفتم و او را خفه کردم. بعد با سنگ ضربه‌ای به سرش زدم و جسدش را در چاله‌ای در حوالی روستا انداختم و به دروغ گفتم غرق شده است.

متهم در بازداشت به سر می‌برد و قرار شد برای بررسی سلامت روانی به پزشکی‌قانونی معرفی شود.

عارف مهماندار، دهیار روستای خلیل‌لو از توابع شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل دراین‌باره به جام‌جم گفت: عصر نوزدهم شهریور امسال مهدی بعد از قتل قصد داشت خودش را به پلیس معرفی کند اما در مسیر با دیدن چند نفر از اهالی ترسید و به دروغ به آنها گفت پسردایی‌اش در کانال غرق شده است. غواص‌ها چندبار تا عمق 7‌متری آب را جست‌وجو کرده بودند اما ردی از عرفان نبود. سرانجام بعدازظهر چهارشنبه بیست‌وچهارم شهریور، پدر عرفان به‌سمت چاله‌های اطراف کانال که قبلا برای معدن شن و ماسه گودبرداری شده بود، رفت که با کانال آب 150متر فاصله داشت و آنجا جسد فرزندش را در گودال یک‌ونیم‌ متری یافت که روباه بخشی از سر پسر نوجوان را خورده بود. این دو خانواده از شهرت خوبی در روستا برخوردار بودند و همه با شنیدن این ماجرا در شوک هستند.

پسرعموی مقتول نیز به جام‌جم گفت: مهدی تا مقطع راهنمایی درس خوانده و قرار بود سال گذشته به سربازی برود اما پشیمان شد. عرفان دو برادر دارد و خودش آخرین بچه خانواده و کلاس ششم بود. بعد از کشف جسد، مهدی به من گفت در حوالی همان کانال آب که برای ماهیگیری رفته بودند میان آنها دعوا رخ داده است. عصبانی شده و او را خفه کرده و بعد سنگی به سرش زده و جسد را از مسیر کانال تا 100متری کشانده و در گودال انداخته و از ترسش به دروغ گفته او در کانال آب افتاده و غرق شده است. وقتی برایم اعتراف کرد به پلیس زنگ زدم که آمدند و او را بازداشت کردند.

اعتراف پسرعمه به قتل پسردایی 12ساله (+عکس)

اعتراف پسرعمه به قتل پسردایی 12ساله (+عکس)

 

معصومه ملکی - حوادث / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها