فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران:

تزریق دارو‌های بیمارستانی در منزل مورد تایید نیست

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، تزریقات داروهای بیمارستانی را در منزل چندان مورد تائید ندانست.
کد خبر: ۱۳۳۷۹۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ارائه برخی از خدمات پزشکی در منزل اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱٠٠ مرکز درمان مراقبت های سرپایی در تهران راه اندازی شده است و مردم برای دریافت خدماتی مانند تزریق وریدی یا سایر موارد بهتر است به این مراکز مراجعه کنند.

وی ادامه داد: برخی از تزریق داروها نیازمند کنترل علائم حیاتی بیماران توسط پزشکان و متخصصان بوده و دریافت اینگونه خدمات زیر نظر پزشک در مراکز درمانی به طور سرپایی انجام شود.

ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: به طور کلی انجام تزریقات وریدی و برخی دیگر از خدمات در منزل ممکن است باعث بروز عوارض جانبی در بین ببماران شود که اینگونه کارها زیاد مورد تایید ما نیست.

زالی اضافه کرد: انجام کارهایی مانند نمونه گیری در منزل یا تزریق دارو دارای تعرفه مشخصی است که معاونت درمان وزارت بهداشت آن را تعیین و ابلاغ کرده است. امروزه دریافت هزینه های بالا از بیماران برای انجام خدماتی مانند نمونه گیری یا تزریق دارو غیر قانونی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها