فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد رکودشکنی بیشتری در زمینه واکسیناسیون باشیم چون تاکنون با همکاری متولیان امر اقدامات خوبی انجام شده است.
کد خبر: ۱۳۳۷۸۲۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا زالی در مراسم نود و هشتمین رزمایش حیات‌بخش مقابله با کرونا در شمال‌غرب تهران در قرارگاه عملیاتی قدس سپاه تهران ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها در راستای تحقق این رخداد‌های غرورانگیز که در سایه همدلی حاصل شده است، اظهار داشت: در ناحیه شمال‌غرب تهران شاهد توفیقات بسیاری بودیم و امیدواریم با همکاری‌های بیشتر در روز‌های آتی شاهد رکوردشکنی‌های بیشتری در زمینه واکسیناسیون باشیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش بسیجیان، این رزمایش را نمادی از همت والا و عزم راسخ بسیجیان در یک حرکت همگرایانه و وفاق غرورانگیز برای مقابله با کرونا برشمرد و گفت: امروز سراسر تهران مشحون از حضور اثربخش و بی بدیل شما عزیزان است که با درکی عمیق و مسئولیت پذیری اجتماعی، پا به میدان نهاده و به مقابله با این ویروس منحوس پرداختید.

زالی با اشاره به دستاورد رزمایش‌های مذکور اظهار داشت: با تدبیر همه عزیزان شاهد شکل گیری یک اجلاس بسیار مهم و عملیاتی در رابطه با کرونا بودیم که در تحقق این موضوع ۶ راهبرد عملیاتی مبتنی بر۵۳ تاکتیک میدانی شکل گرفت و امروز شاهد تحقق همه این تاکتیک‌ها بودیم.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران نیز در این رزمایش ضمن تقدیر از بسیجیان و تمامی دست اندرکاران اجرای واکسیناسیون و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و این رزمایش را به میدان صبحگاه پادگان دو کوهه شبیه دانست.

وی حضور خواهران و برادران بسیجی در این رزمایش و خدمت رسانی به مردم در عرصه سلامت را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: نهاد‌های مختلف نظیر شهرداری بسیج هلال احمر اورژانس و … در کنار هم برای مقابله با کرونا فعالیت کرده و به دفاع از سلامت مردم پرداختند.

سردار حسن زاده به برگزاری اولین رزمایش حیات بخش در سه هفته قبل و چالش‌های موجود در راستای نبرد با کرونا اشاره کرد و افزود: طرح شهید سلیمانی یک راهکار جامع در راستای رفع این مشکلات است و دستاورد‌های چشمگیر آن را در سال گذشته تجربه کردیم. این هم افزایی جامع با حضور تمام دستگاه‌ها و بسیجیان با محوریت کادر بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی در تهران بزرگ اجرا شد.

وی با اشاره به دستاورد‌های طرح شهید حاج قاسم یادآور شد: در صورت بازنگری این طرح و اجرای با قوت آن حتما شاهد رفع تمامی مشکلات خواهیم بود. امروز به فضل الهی و به برکت حضور تمام عیار همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها به ویژه تلاش خالصانه و و ایثار بسیجیان و کادر سلامت در مقابله با کرونا شاهد کاهش آمار مبتلایان، فوتی‌ها و افزایش رکورد تزریق واکسن روزانه در تهران هستیم.

وی ملت ایران و روحیه جهادی و کار تیمی موجود در کشور را مایه افتخار برشمرد و ضمن تقدیر از تلاش خواهران و برادران بسیجی و تمامی دست اندرکاران در راستای مقابله با کرونا و اجرای طرح واکسیناسیون و طرح شهید حاج قاسم در منطقه شمال‌غرب تهران ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این بیماری از کشور و جهان ریشه کن شود.

سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده عملیاتی قرارگاه عملیاتی قدس سپاه تهران در این رزمایش ضمن بیان سخنانی به ارائه گزارشی درخصوص اقدامات صورت گرفته توسط بسیجیان در نواحی شمال‌غرب تهران از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون پرداخت.

وی ضدعفونی اماکن، تولید و توزیع ماسک، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه، کمک به کادر درمان، کمک به خانواده‌های نیازمند مبتلا، فعالیت در قالب تیم‌های حمایتی نظارتی و مراقبتی، توزیع غذای گرم، تامین دارو، پویش نذر نفس، آموزش ثبات و واکسیناتور، تهیه کپسول‌های اکسیژن و آموزش عمومی مردم را برخی از اقدامات مطرح شده عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۱۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شمالغرب با همکاری شهرداری، اورژانس و هلال احمر بصورت دو شیفته و سه شیفته فعالیت می‌کنند و بیش از یک میلیون نفر از جامعه هدف در این مناطق واکسینه شدند.

سرهنگ یعقوبیان در پایان تاکید کرد که بسیجیان با همه توان آماده همکاری در این طرح‌ها هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها