رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد؛

دستگیری زوج مواد فروش با ۴۰ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک زوج قاچاقچی خبر داد و گفت: از خودروی متهمان ۴۰ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۹۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مأموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مشخص شد یک زوج جوان اقدام به قاچاق مواد افیونی از مرز‌های شرقی کشور به شمال پایتخت می‌کنند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع مأموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان دریافتند این زوج جوان قصد دارند مقادیر قابل توجه‌ای تریاک را به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به منطقه‌ای در شمال تهران منتقل کنند.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات به دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت  مهمان صادر شد و در ادامه مأموران با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در بزرگراه‌های شمال پایتخت مستقر و پس از چندین ساعت گشت زنی هدفمند در نهایت موفق شدند شب گذشته خودروی متهم را در یکی از محلات شمال تهران متوقف و ضمن دستگیری هر ۲ متهم در بازرسی از داخل خودرو ۴۰ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها