احمد وحیدی وزیر کشور به منظور معارفه استاندار سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۷۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، احمد وحیدی به اتفاق هیات همراه به منظور شرکت در مراسم معارفه و تکریم استاندار سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مسوولان این استان قرار گرفت.

حسین مدرس خیابانی با پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۱-۶-۱۴۰۰ هیأت محترم وزیران، به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

متن حکم صادره از سوی آیت‌االله دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری که خطاب به حسین مدرس خیابانی صادر شده بدین شرح است: با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۱-۶-۱۴۰۰ هیات محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی به موجب این حکم به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره‌گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید و در حفظ و ارتقای وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف، توسعه زیرساخت‌های استان با استفاده از ظرفیت منابع انسانی مستعد و کارآمد استان بالاخص جوانان و تعامل بایسته با کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های انقلاب اسلامی و نیرو‌های نظامی و انتظامی و تامین امنیت و آبادانی استان مجدانه تلاش نمایید.
توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق ارمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها