آیا اهل گوش کردن به موسیقی هستید؟ در بسیاری از مواقع افراد برای ایجاد تغییرات در روحیات خود و لذت بردن از زندگی موزیک های زیبا و جذاب را گوش می کنند، البته هر شخصی علاقه مند به یک سبک از موسیقی می باشد به همین دلیل افراد و گروه های مختلفی در حال فعالیت در حوزه موسیقی و در سبک های مختلف هستند و هر کدام دارای طرفداران خاص خود می باشد.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۲۵
در این میان خوانندگان و گروه های نوظهور پا به عرصه نهادند و با موزیک های زیبا و جذاب خود توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کنند. برای مثال یکی از این گروه ها ( ماکان بند ) می باشد، ماکان بند یکی از بهترین گروه های موسیقی در ایران محسوب می‌شود که در سبک پاپ فعالیت می کند اگر قصد دانلود آهنگ های ماکان بند را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با بیوگرافی ماکان بند آشنا شده و موزیک های جذاب آن را بشناسید.
 
ماکان بند پرطرفدارترین گروه موسیقی ایرانی
بیوگرافی ماکان بند

اگر قصد دارید با گروه ماکان بند بیشتر آشنا شوید بهتر است بیوگرافی ماکان بند، این گروه ایرانی را بدانید، لازم به ذکر است بدانید که نام این گروه ریشه اصیل فارسی دارد و نام یکی از پسران حاکمان مازندران در سده چهارم بوده است  که این نام به معنی شجاعت می باشد. این گروه در سال ۱۳۹۵ تشکیل شده است و اعضای آن امیر مقاره، رهام هادیان، یاشار خسروی و امیرمیلاد نیکزاد هستند که توانسته اند طی مدت بسیار کوتاه جایگاه بسیار خوبی در مارکت موسیقی ایران برای خود دست و پا کنند. این جایگاه به گونه ای ارزشمند بود که در سال 96 توسط برنامه دورهمی ( مهران مدیری ) و خندوانه ( رامبد جوان ) دعوا شدند البته این نکته را در نظر داشته باشید که این دو برنامه باعث بیشتر شناخته شدن این گروه شدند.

لازم به ذکر است بدانید که خوانندگان گروه ماکان، امیر مقاره و رهام هادیان هستند که در سن جوانی به سر می برند. در واقع امیر مقاره ۲۵ سال دارد و متولد شهر تهران است و رهام هادیان که ۲۹ سال دارد در شهر اراک متولد شده است. شاید بهتر باشد بدانید که در موزیک های اجرا شده توسط گروه ماکان از سازهایی همچون گیتار، پیانو، کیبورد و ساکسیفون استفاده شده است. اما اگر بخواهیم به نقش یاشار خسروی و امیرمیلاد نیکزاد در گروه ماکان بند اشاره کنیم بهتر است بدانید که امیر میلاد نیکزاد تنظیم کننده اکثر آهنگ های این گروه است و یاشار خسروی آهنگساز و نوازنده ساز ساکسیفون در گروه ماکان بند می باشد.
 
ماکان بند پرطرفدارترین گروه موسیقی ایرانی
آیا ماکان بند کنسرت هم برگزار می کنند ؟

شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که ماکان بند کنسرت هم برگزار می کند؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که این گروه دارای مجوز رسمی از فرهنگ و ارشاد است و اولین کنسرت خود را در تاریخ 10/09/1396 در نمایشگاه بین المللی تهران ( سالن میلاد ) برگزار کرد البته این گروه در اکثر شهر های ایران اجرای زنده داشته و حتی در سال 2017 و 2018 کنسرت های اروپا و کانادا خود را هم با موفقیت چشمگیری برگزار کردند. 
 
معرفی بهترین آهنگ های ماکان بند

آیا قصد دارید با بهترین آهنگ های ماکان بند آشنا شوید بهتر است بدانید که این گروه در کل یک آلبوم به نام دیوونه بازی در سال ۱۳۹۶ منتشر کرده است که این آلبوم شامل ۱۲ ترانه می باشد. توجه داشته باشید ۱۱ آهنگ این آلبوم توسط امیر میلاد نیکزاد تنظیم شده است و اکثر شعر ها توسط گروه ماکان بند سراییده و آهنگ سازی شده است، البته در بخش هایی از این آلبوم نام ترانه سرا و آهنگسازی همچون آرش عدل پرور و مهشاد عرب هم به چشم می خورد. اما کار این گروه تنها به یک آلبوم ختم نشده و 32 تک‌ آهنگ توسط ماکان بند  طی این سال ها منتشر شده است. حال اگر به دنبال دانلود آهنگ های ماکان بند هستید پیشنهاد می کنیم با آهنگ هایی همچون ( احساسی میشم، گره کور، دلمو دزدید، با تو، معرفت، انگار یه خبراییه و ناخدا ) بیشتر آشنا شوید. ماکان بند معروفیت خود را مدیون آهنگ ( هر بار این درو ) میباشد که طرفدار بسیار زیادی دارد.
 
ماکان بند پرطرفدارترین گروه موسیقی ایرانی
ماکان بند چگونه شکل گرفت ؟

در ابتدا بهتر است بدانید که این گروه توسط یاشار خسروی شکل گرفته است و این آهنگساز برای ساخت این گروه درخواست عمومی داد تا بتواند 2 خواننده خوب با صدایی خاص پیدا کند. در این میان خدا با امیر مقاره و رهام هادیان یار بوده، چون این دو خواننده جوان از قطعه هایی از آهنگ های خود را به صورت جداگانه برای یاشار خسروی ارسال کردند و مورد توجه این آهنگساز قرار گرفتند. لازم به ذکر است بدانید که امیر مقاره و رهام هادیان همچنان مجرد هستند اما در بسیاری از سایت های خبری عکس این دو خواننده در کنار همسرهایشان قرار داده می‌شود که اصلا واقعیت ندارد.
 
امیر مقاره و رهام هادیان قبل از خوانندگی چه شغلی داشتند؟

بهتر است بگوییم که بخشی از بیوگرافی ماکان بند مربوط به امیر مقاره و رهام هادیان است این خواننده جوان قبل از اینکه به صورت حرفه ای وارد حوزه موسیقی ‌شوند شغل های مختلفی را تجربه کردند اما در نهایت موفق شدند در حوزه مورد علاقه خود فعالیت کنند. برای مثال رهام هادیان قبل از اینکه وارد موسیقی شود کار های مختلفی مانند دستیار داروخانه، آزمایشگاه و غیره را تجربه کرده بود اما یکی از خواسته های این خواننده جوان این بود که یک شب پولدار شود و در حال حاضر از زندگی خود بسیار راضی است.

امیر مقاره قبل از اینکه به صورت حرفه ای وارد حوزه موسیقی شود به عنوان یک پیک موتوری در یک فست فود فعال بوده است و یکی از نکات بسیار مهم، مورد تمسخر قرار گرفتن وی توسط اطرافیان در هنگام نواختن گیتار و خواندن آهنگ بوده است که همین مسئله باعث شد تا امیر مقاره به صورت حرفه ای موسیقی را دنبال کند و وی در حال حاضر یکی از موفق ترین خوانندگان در کشور محسوب می‌شود و همان اشخاص که این فرد را به تمسخر می گرفتند در حال حاضر به دانلود آهنگ های ماکان بند می‌پردازند و از گوش کردن صدا امیر مقاره لذت می برند.
 
دانلود آهنگ های ماکان بند

برای دانلود تمامی آهنگ ها و ریمیکس های جدید و قدیمی ماکان بند همراه با متن ترانه و پخش آنلاین به سایت گیسو موزیک دات کام (GisoMusic.Com) مراجعه نمایید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها