سایت موزیکدل از جمله سایت‌ های کامل، ساده و در عین حال قدرتمندی است که دارای یک آرشیو کامل از آهنگ های ایرانی را بهره می‌برد. در این قسمت با ما همراه باشید
کد خبر: ۱۳۳۳۲۶۴
 
موزیکدل بهترین رسانه برای پخش موزیک
 
سایت موزیکدل از جمله سایت‌ های کامل، ساده و در عین حال قدرتمندی است که دارای یک آرشیو کامل از آهنگ های ایرانی را بهره می‌برد. در این قسمت با ما همراه باشید تا به معرفی امکانات و ویژگی‌های سایت musicdel.ir بپردازیم. اگر قصد دارید تا یک مرجع برای دانلود آهنگ‌ جدید و قدیمی را در مرورگر خود ذخیره کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به موزیکدل، به عنوان بهترین رسانه برای پخش موزیک داشته باشید.

دانلود آهنگ جدید از سایت موزیکدل

سابقه موسیقی و آهنگ در ایران به صدها سال قبل از میلاد حضرت مسیح برمی‌گردد. موسیقی و آهنگ ریشه دیرینه‌ای در فرهنگ تمامی اقوام ایرانی دارد که پس از سال‌ها همچنان محبوب عام و خاص است. امروزه با گسترش فضای مجازی و دسترسی راحت‌تر جامعه به اینترنت، وب‌سایت‌های بسیاری از این موقعیت استفاده نموده و به عنوان رسانه‌های دانلود موزیک فعالیت می‌کنند. با این حال ما شاهد پولی بودن بسیاری از آنها هستیم که این می‌تواند برای کاربران ناخوشایند باشد.

اما سایت موزیکدل، یکی از مراجع قدرتمند و از جمله رسانه‌های فعال در حوزه ارائه دانلود آهنگ جدید و موسیقی ایرانی و ترکی، شاد و غمگین است که با قدرت و به صورت کاملا رایگان فعالیت می‌کند. این رسانه فعالیت خود را از اسفند‌ماه سال 1397 شروع کرده است و اکنون با داشتن یک آرشیو با بیش از 12378 قطعه آهنگ، در صدر رسانه‌های فعال و قدرتمند در حوزه دانلود موزیک قرار دارد. شما کاربران می‌توانید به راحتی با جستجوی عبارت "سایت موزیکدل"، به وب‌سایت دسترسی داشته باشید و از تمامی امکانات و ویژگی‌های آن به صورت کاملا رایگان بدون پرداخت هیچ‌ هزینه‌ای استفاده کنید.

اگر می‌خواهید با امکانات و ویژگی‌های سایت موزیکدل برای دانلود آهنگ جدید شاد بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

امکانات و ویژگی‌های سایت موزیکدل

اگر بر روی فعالیت کاربران در فضای مجازی دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که آنها همیشه به دنبال سایت‌های مرجع برای دانلود موزیک، پیگیری اخبار و ... هستند. برای فراهم کردن یک سایت مراجع که بتواند پاسخگوی نیاز کاربران برای دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ غمگین و هر نوع آهنگ دیگری باشد، بایستی وب‌سایت شما امکانات و ویژگی‌های ضروری و خاصی داشته باشید. در مورد سایت موزیکدل، در ابتدا در بخش امکانات آن می‌توان گفت:

شما می‌توانید دموی آهنگ را از صفحه اصلی، قبل از ورود به پست مورد نظر پلی کنید. این کار یکی می‌تواند شما را از صرف وقت اضافه و سردرگمی بین پست‌ها بازدارد.
 
امکان دانلود موزیک در دو کیفیت خوب (128) و عالی (320 کیلوبایت) برای افزایش رضایت کاربران سایت و افزایش کیفی خدماتی که سایت ارائه می‌کند.
 
امکان دانلود آهنگ براساس کیفیت و نیز لینک‌های کمکی. سایت موزیکدل برای تمامی آهنگ‌های خود یک لینک کمکی نیز قرار داده است تا کاربران آهنگ‌های قرار گرفته در سایت را به صورت دائمی در دسترس خود داشته باشند.
 
امکان پخش آنلاین موسیقی پیش از دانلود آن
 
امکان پخش موسیقی، توقف موسیقی، کم و زیاد کردن صدا
 
امکان نظردهی برای هر پست موسیقی و نیز ارسال نظرات خصوصی برای ادمین‌های سایت از طریق بخش "ارتباط با ما"
 
دسترسی سریع به دسته‌بندی‌های سایت از طریق ساید‌بارها و منوی اصلی سایت
 

همچینن در مورد امکانات رسانه موزیکدل می‌توان گفت:
 
موزیکدل بهترین رسانه برای پخش موزیک
 

تبلیغات بسیار کم و محدود از دیگر ویژگی‌های جذاب سایت موزیکدل است. عدم بارگزاری تبلیغ و کوکی‌های در این سایت باعث می‌شود تا علاوه بر اینکه سرعت سایت بالاتر برود، ذهن مخاطب نیز دچار سردرگمی نشود.
 
سرعت بسیار بالای سایت که می‌تواند در دانلود آهنگ و دسترسی به تمامی امکانات سایت بسیار لذت‌بخش باشد.
 
ذکر نام کامل آهنگ و نام خواننده برای هر موزیک
 
رابط کاربری ساده سایت که بدون ایجاد هیچگونه پیچیدگی، کاربران را برای دانلود هر نوع آهنگی به پست آن هدایت می‌کند.
 
عدم سانسور نظرات و پیشنهادات کاربران
 
دسترسی سریع به تمامی دسته‌بندی‌ها از طریق سایدبارهای سمت راست و چپ
 
دسترسی سریع به وب‌سایت از طریق گوگل
 
فعالیت تحت قوانین جمهوری اسلامی

آشنایی با هنرمندان و خوانندگان ایرانی

موزیکدل مرجعی برای دانلود اهنگ به صورت تک آهنگ از تمامی هنرمندان ایرانی و ترکی می‌باشد. اگر بخواهیم چند نمونه از خوانندگانی که در این وب‌سایت، می‌توانید آثار آن‌ها را دانلود کنید به شما معرفی کنیم، بایستی نام برد:
 
موزیکدل بهترین رسانه برای پخش موزیک
رضا بهرام: یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار در سبک پاپ است که متولد سال 1370 از شهر یزد بوده و اولین کنسرت خود را در سال 98 برگزار کرده است.
 
مرتضی اشرفی: از خوانندگان پاپ کشور است که بیشتر آهنگ‌های وی با همکار دوستان خود از جمله مهدی جهانی و علیشمس ضبط شده است. از جمله آهنگ‌های وی می‌توان به "چرا بی‌خودی دلبندم"، "گریه کردم"، "خودمونیم"، "دپرس"، "جونم"، "نوبت منه"، "دروغ" و ... اشاره نمود.
 
احسان خواجه امیری: از جمله خوانندگان مشهور ایرانی است که در سال 1363 در تهران متولد شد و اکنون به عنوان خواننده، تنظیم‌کننده و آهنگ‌ساز در بخش پاپ فعالیت می‌کند. از جمله آثار وی می‌توان به "نفس"، "دست خالی"، "گرداب"، "تاوان"، "قلب ساعتی" و ... اشاره نمود.
 
سینا سرلک: از خوانندگان موسیقی سنتی ایرانی می‌باشد که تحت تعلیم استاد شجریان مشغول فعالیت بوده است و اکنون به عنوان خواننده و نوازنده مشغول به فعالیت می‌باشد.
 
مرتضی پاشایی: از خوانندگان محبوب در ایران می‌توان به مرتضی پاشایی اشاره کرد که هرچند طول عمر نه چندان طولانی داشته است، اما در مدت 5 سال فعالیت حرفه‌ای خود توانست بهترین قطعه موسیقی پاپ خارج از آلبوم را در سال‌های 1392 و 1393 به خود اختصاص دهد.
 
مهدی یراحی: مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز ایرانی است که در سال 1360 متولد شد. از جمله آثار وی‌ می‌توان به "منو زیر سایه خودت بگیر"، "قاصدک"، "دیوار"، "یه چیزی بگو"، "آتشکده"، "چرا نمی‌رسی"، "پاییز"، "حیک"، "صورتک" و ... اشاره کرد.

سهم موسیقی در زندگی انسان‌ ها

بدون شک، یکی از سرگرمی‌های دنیای امروزی گوش دادن به موسیقی است که در هر جامعه‌ای، بسته به فرهنگ و سلیقه افراد آن می‌تواند سبک‌های مختلفی داشته باشد. جالب است بدانید بخشی از مغز انسان‌ها که با موسیقی تحریک می‌شود، همان قسمتی است که وظیفه یادگیری و ابراز احساسات را دارد.

مطابق آمارها اگر بخواهیم به سهم موسیقی در زندگی انسان‌ها توجه کنیم، بایستی به 70 درصد مردم دنیا به آهنگ و موزیک گوش می‌دهند؛ بنابراین واضح است که موسیقی را یک عنصر مهم هنری در هدایت سبک زندگی انسان‌ها بدانیم. همچنین این آمار برای مردم ایران (طبق داده‌های سال‌های 1395-1396)، شامل 75 درصد می‌شود که مردم به آثار با مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گوش داده‌اند.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که پرطرفدارترین نوع موسیقی در ایران مطابق با آمارها از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی شامل موسیقی‌های سنتی با آمار 46.2 درصد، سبک پاپ با 37.1 درصد، موسیقی محلی با 9.6 درصد و راک و رپ با 3.9 درصد می‌باشد.

جمع‌بندی

در یک جمع‌بندی کلی می‌توان یادآور شد که در جامعه کنونی ایران، موسیقی و آهنگ، یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌ها و دلخوشی‌هایی است که مردم تجربه می‌کنند. از این رو ما شاهد گسترش وب‌سایت‌هایی هستیم که در زمینه ارائه دانلود موزیک و دانلود آهنگ شاد به صورت رایگان و یا پولی فعالیت می‌کنند.

یکی از این سایت‌ها، سایت موزیکدل نام دارد که در پنج بخش یعنی دانلود آهنگ فارسی، دانلود آهنگ ترکی، دانلود آهنگ شاد، دانلود آهنگ غمگین، دانلود آهنگ ریمیکس و مداحی فعالیت خود را از 3 سال پیش آغاز کرده است و اکنون آرشیو قدرتمندی دارد. شما کاربران به راحتی می‌توانید با جستجوی نام این سایت به یک مجموعه کامل و طولانی از آهنگ‌های جدید و قدیمی، فارسی و ترکی و شاد و غمگین دسترسی داشته باشید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها