رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد

پایان عربده‌ کشی اراذل / عامل تخریب ۸ خودرو دستگیر شد

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شروری خبر داد که پس از شرارت و ضرب و جرح یکی از شهروندان ، در پاساژی در حوالی خیابان منوچهری مخفی شده بود.
کد خبر: ۱۳۳۷۴۶۱

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "صادق قره باقری" در تشریح جزئیات این خبر گفت:  اوایل شهزیور خبری در خصوص درگیری یکی از افراد شرور سابقه دار با یکی از شهروندان که منجر به ورود جراحت از ناحیه گردن وی شده بود، دریافت کردیم.


وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله ماموران به آدرس اعلامی در حوالی شهرک گلستان اعزام که مشخص شد این فرد شرور طی یک اختلاف حساب شخصی با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت به یکی از شهروندان حمله ور شده و با سلاح سرد از ناحیه سر و گردن به وی آسیب رسانده و بلا فاصله از محل متواری و فرد مجروح نیز به بیمارستان انتقال یافته است.


رئیس پایگاه دوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران با بیان اینکه متهم از افراد سابقه دار بود و دارای چندین فقره شرارت و درگیری می باشد، گفت: متهم پس از شرارت زندگی مخفیانه خود را آغاز کرده بود، مخفیگاهش در پاساژی در حوالی خیابان منوچهری شناسایی و با تیز هوشی ماموران این پایگاه عصر روز گذشته وی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل شد.


قره باقری با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح سرد کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها