رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عوامل درگیری و نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش در محله نظام آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۰۸۸۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفتگو با  فارس از دستگیری شرور مسلح نزاع دسته جمعی در محله نظام‌ آباد به همراه 4 متهم دیگر خبر داد.

سرهنگ کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح و نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شرقی پایتخت، بلافاصله ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به محل وقوع جرم اعزام و مشاهده کردند که تعدادی از اوباش جنوب تهران به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و در نتیجه به علت تیراندازی با سلاح شکاری از سوی یکی از طرفین دعوی چند تن مصدوم و زخمی شده اند.

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه در این درگیری 4نفر از طرفین دعوی مصدوم و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شده اند، تصریح کرد:از محل اختفای متهمان دستگیر شده تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و قمه کشف شد.

وی تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس عامل اصلی تیراندازی در مخفیگاهش در حوالی شهرستان پردیس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم این پلیس انتقال داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از معرفی متهمان دستگیر شدگان به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها