زن شوهرکش در صحنه بازسازی قتل شوهرش

می‌خواهم در زندان با مرد مورد علاقه‌ام ازدواج کنم!

تحقیقات پلیس جنایی پایتخت از زن شوهرکش برای رازگشایی از مرگ مشکوک دختر نوجوانشان آغاز شده و پلیس احتمال می‌دهد این زن دخترش را هم به قتل رسانده است.
کد خبر: ۱۳۳۷۲۱۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، این زن جوان متهم است شوهر میانسالش را اوایل تابستان98 با قرص برنج در خانه‌شان در تهران به قتل رسانده است.

بررسی‌ها نشان داد او با همسرش اختلاف و درگیری داشته و به اتهام شوهرکشی از سوی بازپرس شعبه‌ دوم دادسرای جنایی تهران بازداشت شد و اعتراف کرد با مردی در ارتباط بوده که شوهرش متوجه ماجرا شده و با شدت‌گرفتن درگیری او را با قرص برنج کشته است.

چندی پیش او در آخرین جلسه بازپرسی گفت: شوهرم زیاد به من اهمیت نمی‌داد، حرف، حرف خودش بود و مدام تحقیر و اذیتم می‌کرد. در یک گروه تلگرامی که زنان و مردان عضو آن به هم مشاوره‌های روان‌شناسی می‌دادند عضو و در آنجا با مردی به نام «وحید» آشنا شده و به‌هم علاقه‌مند شدیم. شوهرم با بررسی پیامک‌هایم متوجه خیانتم شد. ابراز پشیمانی کردم که به‌خاطر دخترم مرا بخشید. مدتی بعد دخترم فوت شد و به‌خاطر افسردگی دوباره با وحید ارتباط گرفتم، شوهرم فهمید و تحقیرهایش شروع و باعث شد نقشه قتلش را طراحی کنم. قرص برنج خریدم و روز حادثه به جای قرص سردرد به شوهرم دادم و فوت شد.

پرونده متهم زن به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و چند هفته پیش قرار بود او در یکی از شعبات دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود اما قضات بعد از بررسی این پرونده اعلام کردند که مرگ دختر نوجوان وی نیز مشکوک است و احتمال دارد از سوی مادرش کشته شده باشد.

پرونده چند روز پیش دوباره به دادسرای جنایی تهران بازگشت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در ادامه تحقیقات متوجه شدند دختر نوجوان خانواده یک سال قبل از مرگ پدرش و زمانی که مادرش با مرد غریبه در ارتباط بوده فوت‌کرده و مرگ او نیز مسمومیت با قرص برنج بوده است. همین شک پلیس را بیشتر کرد و بازجویی از زن زندانی در پلیس آگاهی ادامه یافت.

او در تحقیقات مدعی شد دخترش در پی اختلاف‌هایی که میان والدینش بوده دچار افسردگی شده و با خوردن قرص برنج خودکشی‌کرده و شوهرش هم دوری فرزندشان را بعد از یک‌سال طاقت نیاورده و با خوردن قرص برنج خودکشی کرده و گفته‌های قبلی‌اش دروغ بوده و قاتل شوهر و دخترش نیست.

با توجه به گفته‌های ضدونقیض این زن او همچنان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی برای رازگشایی از مرگ دخترش ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها