مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری در نیر:

کارخانه فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم نوش تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود

در گفتگو با خلیل احمدیان

بازید سرپرست شهرداری از پروژه ها نیمه تمام

عملیات بتن ریزی پروژه پل قدس بصورت شبانه روزی کار می شود
عملیات بتن ریزی پروژه پل قدس بصورت شبانه روزی کار می شود
کد خبر: ۱۳۳۷۰۰۲

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل، ماه جاری در اولین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره ششم، اعضای  شورا برای انتخاب شهردار برنامه‌ ریزی و هدف‌گذاری کردند که در نهایت با توجه به طولانی بودن پروسه انتخاب شهردار و طرح گزینه‌های مختلف، ۱۱ عضو شورا تصمیم گرفتند و با برکناری حمید لطف‌اللهیان شهردار قبلی، خلیل احمدیان را به عنوان سرپرست انتخاب کردند.

سرپرست شهرداری اردبیل صبح چهارشنبه دیروز در گفتگوی با روزنامه جام جم در ابتدا با عنوان اینکه یکی از بازدیدهای مهم ما بازید از روند اجرای پروژه همسطح سازی آرامستانهاست گفت و افزود:  در این بازدید که با حضور پیمانکار پروژه و مسئولین ذیربط شهرداری انجام شد، ضمن بررسی مشکلات موجود؛ تا پایان شهریور ماه امسال همسطح سازی آرامستانها به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: از بازدیدهای دیگر بازدید از کارخانه آسفالت سنگ شکن بود و همچنین بازدید از سازمان پسماند که می شود گفت آبروی هر شهری است. یعنی تمام اداره های شهر از اینجا برداشت می شود و از موقت به دایم پرداخت می شود، همه را بازدید کرده ایم و در سه بازدید هم نتیجه های خوبی به دست آمد و همچنین بهبود در روشهایی نیز انجام شد. 

وی ادامه داد: از بهبود روشها این بود که خودروهای سنگین سازمانهای شهرداری اردبیل، در سازمانهای مناطق قرار داشت اما مدیریتها در پسماند بود. 16 مدیریت ماشین آلات سنگین از بابت هزینه های خارجی، حقوقی اضافه کاری و کارکردی نبایستی بر عهده یک نفر باشد که ما باید با اصلاح روش جداسازی کنیم و مدیریت را به مناطق و سازمانها تقسیم کنیم و حق پرسنل، حقوق و اضافه کاری شان را به مدیران مناطق بسپاریم که خوشبختانه باعث روانسازی کارها شده و مشکلات و ایرادات مرتفع شده است.

خلیل احمدیان در ادامه افزود: یکی از کارهای عمرانی که در شهرداری اردبیل فعال بود و موثر واقع شده بود پروژه المان میدان وحدت است که با توجه به اینکه در این مدت تعطیل بود اما با تلاشهای مفید همکاران به روال کار امده است.
وی اضافه کرد: از جمله پروژه های فعالی که اخیرا فعالتر نیز شده است پروژه پل قدس است. در طی این سالها در خصوص پروژه پل قدس اتفاقات غیرمنتظرانه ای رخ داد و البته آن اتفاقات برای شهرمان بسیار مبارک شد زیرا آن اتفاقات باعث شد دادستان محترم به این پرونده رجوع کند.
وی در ادامه گفت: اتفاق نامبارکی هم که در خصوص پروژه قدس رخ داد که آن مورد باعث شد پرونده به مراجع قضایی ورود کند و می دانیم که قاضی محترم در هر صورت طرفدار شهر و شهردار است. در این خصوص گفتگوهایی انجام شد که تا تاریخ مقرر پروژه با تعهد رسمی باید تحویل داده شود. به همین دلیل این پروژه هم اکنون به صورت شبانه روزی و مستمر بتن ریزی آن انجام می شود. 
وی افزود: اجرای عملیات آسفالت ریزی در بخش هایی از محور اصلی پل قدس آغاز شده بود و هم اکنون با اتمام عملیات بتن ریزی امروز دوازدهمین روز است که پروژه پل قدس بصورت شبانه روزی کار می شود و بودجه ای به مبلغ 600 میلیون تومان نیز تزریق شده است که امیدوارم در طی ماه آینده این پروژه به اتمام برسد. 
وی افزود: با تلاش مجموعه شهرداری اردبیل پل شهید سردار سلیمانی که نیز بصورت نیمه کار مانده بود که به امید خدا در شرف اتمام است و می توان گفت در عرض یک هفته آماده بهره برداری خواهد بود، عملیات آسفالت ریزی در این پروژه نیز انجام شده و هم اکنون ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

سرپرست شهرداری با بیان اینکه در حال حاضر پل آقا باقر و پل نیایش با سرعت خوبی در حال آماده شدن به مرحله بهره برداری است، گفت و افزود:  پل آقاباقر و تعریض پل چهارراه ورزش با هدف کاهش بار ترافیکی در محل های مورد نظر در حال اجرا بوده و پل بسیج نیز در حال تجهیز کارگاه از سوی پیمانکار می ‌باشد.
احمدیان در ادامه از تندیس سردار شهید سلیمانی گفت و افزود: تندیس سردار شهید سلیمانی که روبروی اداره دادگستری قرار دارد بعد از آماده سازی فضای سبز، گلکاری  و کاشت درختچه های زینتی نیز در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول در ادامه از بازدید محل دفن زباله موقت گفت و اضافه کرد: از محل ایستگاه دفن زباله موقت که انتهای محله های سلمان آباد و میراشرف قرار دارد نیز بازدید کرده ایم که خوشبختانه این بازید نیز نتیجه مطلوب دارد. می دانیم که زباله ها بصورت موقتی دفن و باسکول می شود سپس بعد از موقتی به محل دایم بارگیری می شود  که  در اطراف روستای طالب قشلاق قرار داشت. همکاران خوشبختانه زباله های پراکنده را از آن محل و زمین های کشاورزی نیز برداشت کرده و با پیگیری‌ها و بازرسی‌های مستمر به عمل آمده توسط کارشناسان پایش و گزارش مستمر نحوه ساماندهی آن، از این مراکز بصورت کامل جمع آوری و به محل مورد نظر منتقل و مشکلات و معضلات زیست محیطی آن‌ها بصورت کامل مرتفع شده است.

این مسئول در ادامه از مرکز درمانی سلامت گفت و افزود: مرکز درمانی سلامت حدود یک سال و نیم است که کلنگ زنی شده است. با توجه به این که این مرکز درمانی در منطقه محروم شهرک غنی زادگان قرار دارد که هم مردم محروم آن منطقه و هم کارکنان شهرداری می تواند از این امکانات درمانی استفاده کنند. این درمانگاه در آینده نزدیک بصورت شبانه روزی آماده خدمت بوده و در شرف بهره برداری نیز می باشد.

احمدیان در پایان اضافه کرد: در آستانه هفته دولت با اخذ مجوزهای لازم تمامی همشهریان عزیز، اداره ها، بانکها، سازمان ها و موسسه های خصوصی و دولتی می توانند از دهم تا سی و یکم شهریور ماه ۳۰ درصد ( اعطای تسهیلات
از یکم تا بیستم مهرماه ۲۰ درصد( اعطای تسهیلات) با مراجعه به مناطق پنج گانه شهرداری اردبیل و پرداخت ۵۰ درصد  بصورت نقد و مابقی در ۵ قسط، ضمن بهره مندی از این فرصت استثنایی در توسعه و آبادانی شهرمان سهیم باشند.


سولماز نعمتی خبرنگار جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها