باهدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند انجام می‌شود:

آغاز شور عاطفه‌هادر استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت:پویش ملی شور عاطفه‌ها باهدف کمک به تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰شهریور هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شد. 
کد خبر: ۱۳۳۶۸۳۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛یحیی صادقی،هدف از برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها را کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اعلام کرد و افزود:با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی،ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان ازجمله گوشی و تبلت هوشمند و پرداخت کمک‌هزینه تحصیل،در اولویت این طرح قرارگرفته است.

وی بیان کرد:به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا،همچون سال گذشته پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.

صادقی،خاطرنشان کرد:خیران نیک‌اندیش و هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود از طریق شماره‌گیری کد دستوری#034*8877*وشماره کارت 5859837000064879بانک تجارت در پویش ملی شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.
 
وی افزود:سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه پویش شور عاطفه‌ها امسال با شعار«باهم مشق محبت بنویسیم»با همکاری کمیته  امداد، صداوسیما،آموزش‌وپرورش،بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری از روز شنبه۲۰ شهریورماه آغاز می‌شود و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.
وی افزود:روزهای چهارشنبه،پنج‌شنبه و جمعه به تاریخ ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریورماه به‌صورت ویژه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تعیین‌شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها