وحشت راننده اسکوتر از مار کبرا + فیلم

مار کبرایی که در باکس فرمان اسکوتر پنهان شده بود موجب وحشت راننده شد.
کد خبر: ۱۳۳۶۸۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مشاهده انواع مار‌های کبرا در هند اتفاقی عادی به شمار می‌رود. با این حال اگر این مار‌های سمی خطرناک به یکباره در مقابل فرد ظاهرا شوند می‌توانند موجب ترس و وحشت شوند. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک راننده اسکوتر رخ داد.

این راننده محلی با اسکوتر خود در حال رانندگی بود که سر و صدای عجیب داخل باکس فرمان توجه او را به خود جلب کرد. او پس از بررسی متوجه وجود یک مار کبرا شد که در داخل باکس فرمان مخفی شده بود. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده لحظه‌ای را که این راننده مار کبرا را از داخل باکس فرمان بیرون می‌آورد نشان می‌دهد.
 
تعداد بازدید : 443


در این ویدئو او با چوبی که در دست دارد سعی می‌کند مار را از داخل باکس فرمان خارج کند. در این ویدئو مار در حالی که سر خود را بیرون آورده و حالت حمله به خود گرفته دیده می‌شود.

در ویدئوی منتشر شده تعدادی از افراد محلی نیز در حالی که با دیدن این مار کبرا دچار وحشت شده اند دیده می‌شوند. در ادامه یک مارگیر محلی با کمک ظرف پلاستیکی آب توانست این مار را شکار کند. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و از زمان انتشار بیش از ۲۰ هزار بیننده داشته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها