شهردارمشهد در دیدار با فعالان حوزه فیلم‌سازی تاکید کرد؛

حمایت از فعالیت‌های هنری تسری دهنده سبک زندگی خادم، زائر و مجاور

شهردار مشهد گفت: سلامت مردم در درجه نخست اهمیت قرار دارد از این رو مدیریت شهری مشهد تمامی امکانات شهرداری را برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا قرار داده و خواهد داد.
کد خبر: ۱۳۳۶۷۳۵

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، سیدعبدالله ارجائی روز جمعه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد افزود: در همین راستا از دانشگاه علوم پزشکی خواسته‌ شده تا بدون هیچ محدودیتی سرعت و ظرفیت انجام واکسیناسیون را افزایش دهند و شهرداری نیز آمادگی دارد تا در این مسیر از آنها حمایت و پشتیبانی کند.

وی اضافه کرد: به هر میزان که دانشگاه علوم پزشکی بتواند واکسن تامین کند آمادگی ایجاد زیرساخت و در اختیار گذاشتن محل انجام واکسیناسیون را در نقاط مختلف شهر خواهیم داشت.

او ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که برای واکسیناسیون مردم، تمامی اماکن در اختیار شهرداری مشهد مهیا شوند و در حال حاضر نیز مرکز انجام واکسیناسیون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شهرداری مشهد در نمایشگاه بین المللی آماده شده که ظرفیت تزریق روزانه ۱۵ هزار واکسن را دارد.

تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای در اختیار گذاشتن مکان ویژه واکسیناسیون

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این بازدید گفت: بیشترین حمایت و کمک به دانشگاه علوم پزشکی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از سوی مدیریت شهری مشهد انجام شده است.

 سید محمدحسین بحرینی افزود: با این حال با آغاز به کار ترکیب جدید شورای شهر و به ویژه انتخاب شهردار جهادی مشهد انتظار ما از مدیریت شهری و در مقابل انتظار مدیریت شهری از دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت مردم بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: درحوزه واکسیناسیون مردم برای مقابله با ویروس کرونا، در اختیار گذاشتن اماکن بخشی از نیاز ما را حل می کند، اما درکنار مکان به تجهیز کردن آنها و تامین نیروی انسانی هم نیاز داریم که شهردار مشهد قول داده‌ است برای رفع این نیازها نیز به دانشگاه علوم پزشکی مشهد کمک کند و ما نیز درمقابل قول تامین واکسن را داده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ظرفیتی که برای انجام واکسیناسیون در مرکز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر و قابل افزایش است اما این موضوع بستگی به میزان واکسنی دارد که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این بازدید گفت: حدود یک ماه پیش پیشنهاد راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی از سوی شورای شهر در نمایشگاه بین‌المللی مشهد ارائه شد.

هاشم دائمی افزود: با هم افزایی خوبی که میان اعضای شورای شهر، شهرداری و سایر ارگانها وجود داشت اقدامات اولیه انجام شد و لایحه ای در این خصوص در شورای شهر به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: طبق این مصوبه بودجه ای برای راه‌اندازی و تجهیز نمایشگاه بین المللی جهت انجام واکسیناسیون و سایر موارد مورد نیاز در نظرگرفته شد و اگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آینده برای مقابله با کرونا بازهم نیاز به کمک داشته باشد شورای شهر با قدرت حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها