مدیریت شهری مشهد آماده همکاری با هوانیروز

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر ارزش و جایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: مدیریت شهری برای همکاری با این مجموعه در حد بضاعت و امکانات خود آمادگی دارد.
کد خبر: ۱۳۳۵۷۵۳

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حسن موحدیان روز شنبه در بازدید از پایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد و دیدار با فرمانده این پایگاه، افزود: خدمت همیشه از ارزش بالایی برخوردار بوده است اما در مشهد به عنوان شهر امام‌رضا(ع) این ارزش مضاعف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای هوانیروز در دوران دفاع مقدس خط شکن جنگ و در پیشانی پیروزی های رزمندگان قرار داشته و نقش ارزنده‌ای در دفاع از مرزهای کشور ایفا کردند.

وی با بیان اینکه اکنون و در زمانه صلح نیز نیروهای هوانیروز در خدمت به کشور و شهروندان پای‌کار هستند، افزود: در حال حاضر سه دستگاه هلیکوپتر هوانیروز برای خدمت به سلامت شهر با اورژانس هوایی همکاری دارند و یک دستگاه نیز در خدمت ستاد بحران استان است که استقرار این پایگاه در شرایط صلح نیز برای شهر بسیار مفید و لازم است.

رییس شورای شهر مشهد اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا شهرداری مشهد را با مشکلات جدی اعتباری مواجه کرده است، در عین حال ما امنیت خود را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و در حد بضاعت و توان، با این مجموعه تعامل و همراهی خواهیم داشت.

موحدیان افزود: در خصوص نیازهای ضروری پایگاه نیز که می‌تواند برای شهر منافع ایجاد کنند، باید پس از برآوردهای لازم، بین دوطرف تفاهم نامه امضا شود و البته پایبندی همه‌جانبه به تفاهم‌نامه‌ شرط لازم برای پیشرفت امور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها