فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 625 کیلو ماده مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات منسجم در شهرستان جاسک خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۶۰
 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،  فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 625 کیلو ماده مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات منسجم در شهرستان جاسک خبر داد.

سردار  غلامرضا جعفری بیان داشت: در راستاي برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر، جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی جاسک از فعاليت باند قاچاق موادمخدر در منطقه جاسک مطلع و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات كنترلي، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.


وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي، کشف محل اختفاي قاچاقچيان و محموله مواد مخدر با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات كنترلي در دستور كار قرار گرفت.


فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل شبانه روزی تحرکات اعضای این باند سرانجام اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.


وی افزود: تکاوران پلیس جاسک، با هدايت عملياتي و پشتيباني پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجراي هدفمند کمين پرداختند و با اجراي طرح مهار و کنترل و پايش منطقه، خودروی لندکروزر متعلق به قاچاقچيان را مشاهده و بلافاصله فرمان ايست را صادر کردند.


سردار جعفری تصريح کرد: مأموران با رعايت قانون به کارگيري سلاح اقدام به تيراندازي هدفمند به سمت قاچاقچيان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتيک عملياتي مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ ديده و در رسيدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل گريختند.


فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد، گفت: مأموران موفق شدند در اين عمليات، یک تن و 625 كيلوگرم موادمخدر ترياك كشف كنند.


این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها