فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف پژو405حامل 166 کیلوو 500گرم تریاک طی یک عملیات منسجم و ضربتی در شهرستان میناب خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف پژو405حامل 166 کیلوو 500گرم تریاک طی یک عملیات منسجم و ضربتی در شهرستان میناب خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۱۷

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف پژو405حامل 166 کیلوو 500گرم تریاک طی یک عملیات منسجم و ضربتی در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبراظهار داشت: مأموران پلیس مواد مخدر استان و پلیس شهرستان های جاسک و سیریک با انجام اقدامات اطلاعاتی ازانتقال یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان با خودرو سواری پژو 405 به شهرستان میناب و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: مأموران با اشرافیت اطلاعاتی و رصد اعضای باند از انتقال محموله مواد مخدر مطمئن و با تشکیل تعداد2 اکیپ، بلافاصله به مسیر تردد قاچاقچیان در محور مواصلاتی" میناب-زهوکی" اعزام و ضمن کنترل خودروهای عبوری خودرو پژو 405 نقره ای متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست دادند.


فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه راننده با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست پلیس با انجام حرکات خطرساز قصد فرار داشت، افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت پلیسی و سرعت عمل بالا موفق به توقیف خودرو شده و در بازرسی از آن 166کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها