
به گزارش فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق قاپ زن با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
وی ادامه داد: در همین رابطه ماموران کلانتری 12 و پلیس آگاهی شهرستان یک نفر از سارقان را طی یک عملیات پلیسی در بلوار وحدت دستگیر کردند.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به ارتکاب 16 فقره موبایل قاپی در شهر کرمانشاه اعتراف کرده و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند