فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد؛

دستگیری سارق قاپ زن در کرمانشاه

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع سرقت های متعدد در حوزه سیم برق و کابل های مخابراتی، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۵۹۸۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند 3 نفره سارقان در شهر "کرمانشاه" و اعتراف آن ها به ارتکاب 87 فقره سرقت سیم برق و کابل های مخابراتی خبر داد.

وی ادامه داد: در همین راستا با تلاش کلانتری های 26 آزادگان و 21 نیایش اعضای یک باند 3 نفره با گشت زنی های مستمر و هدفمند ماموران طی عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ارتکاب 87 فقره سرقت سیم برق و کابل های مخابراتی در شهر "کرمانشاه" اعتراف کردند.

سردار جاویدان همچنین از کشف نزدیک به یک تن سیم مسی برق و کابل های مخابراتی از مخفیگاه متهمان به همراه تعدادی ابراز مخصوص سرقت خبر داد و افزود: در این راستا 2 دستگاه خودرو پژو 405 و پراید نیز توقیف شد.

وی در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: برخورد با سارقان که یکی از اصلی ترین عوامل ناامنی در جامعه به شمار می روند در دستور کار پلیس "کرمانشاه" قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها