۶۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای امسال تا کنون در استان اردبیل جابه جا شده اند.
۶۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای امسال تا کنون در استان اردبیل جابه جا شده اند.
کد خبر: ۱۳۳۶۴۹۴
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان‌های گرمی و بیله سوار گفت: ۱۵۱ شرکت حمل و نقل کالا، مسافر و بین المللی در استان اردبیل فعال هستند.

کلیم الله وثوقی افزود: ۱۴ هزارو ۳۰۰ راننده با بیش از ۱۴ هزار ناوگان در بخش حمل و نقل کالا و مسافر، به صورت شبانه روزی به مردم استان و مسافران خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل، حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی این اداره کل دانست و گفت: در ۵ ماه گذشته یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا در استان، بیشتر از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابه جا شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل ابلاغ شده و نظارت ویژه‌ای هم بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل تجهیزات ایمنی ناوگان عمومی توسط گشت‌های راهداری و ترابری به صورت مستمر درحال انجام است.

وثوقی با اشاره به عادی و روان بودن وضع حمل ونقل کالا و بار در استان گفت: در ۵ ماه گذشته بیش از ۱۲۹ هزار برگ بارنامه صادر شده است.

وی با بیان اینکه مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را با سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند افزود: در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ راهداری به تخلفات شرکت‌ها و ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر رسیدگی و ۹۷ رای صادر شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها