ارائه نشدن کامل خدمات در پنجره ملی؛

ماجرای ­تخلف وزارت صمت+فیلم

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان:

تلاش‌ها در زمینه پنجره واحد سرمایه‌گذاری باید هدفدار باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان اینکه از بین 16 شهرستان بررسی شده استان،11 شهرستان آمار قابل توجهی در زمینه پاسخگویی الکترونیکی داشته اند گفت:لازمه پنجره واحد و پیشرفت در این زمینه پای کار بودن تمام دستگاه‌هاست و طبق گفته استاندار، دستگاه‌های به صورت زنجیره وار به یگدیگر پیوسته اندو کوتاهی یک دستگاه باعث پاره شدن زنجیره و کندی فعالیت ها خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۳۶۴۴۱
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حسین مهرابی،با تاکید بر اینکه حضور مداوم نمایندگان در جلسات پنجره واحد اجباری است گفت: باید فردی تام الاختیار از طرف دستگاه ها به پنجره واحد معرفی شود که به صورت مداوم در جلسات حضور داشته باشد و از تمام جلسات اطلاعات کافی و لازم را داشته تا برای استفاده بهتر از زمان مجبور به مرور اطلاعات جلسه قبلی نباشیم.

وی افزود:تلاش ها در زمینه پنجره واحد باید هدفدار باشد و پنجره واحد الکترونیکی می تواند با هماهنگی که بین دستگاه ها ایجاد می کند و همچنین با ارائه گزارشات بصورت مختصر و بر اساس آمار و ارقام وبا مقایسه استعلامات دستگاها بر اساس متوسط کشوری، شفاف سازی و عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشد.

در این جلسه مصوب شد معاونت برنامه ریزی فرمانداری های سراسر استان،دستگاه هایی را که پنجره واحد آنها فعال نیست را ملزم به اجرای پنجره واحد الکترونیکی کنند.

همچنین در این جلسه مصوب شد مکان و نصب سرور اطلس سرمایه گذاری بین سازمان امور مالیاتی،اتاق بازرگانی و استانداری رامشخص و تعیین تکلیف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها