تسریع در اجرای پروژه سبزه میدان
در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با شهردار زنجان مطرح شد:

تسریع در اجرای پروژه سبزه میدان

رییس شورای اسلامی شهر زنجان:

شهردار زنجان تا اواسط پاییز اعلام می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: امیدواریم با همت همه مسئولان شاهد تسریع روند اجرای پروژه‌هایی همچون سبزه‌میدان باشیم.
رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: امیدواریم با همت همه مسئولان شاهد تسریع روند اجرای پروژه‌هایی همچون سبزه‌میدان باشیم.
کد خبر: ۱۳۳۶۳۴۸
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ منصور مرادلو تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها، پروژه سبزه‌میدان است که بر اساس برنامه‌ریزی باید تا شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسید ولی شاهد مواردی بودیم که این امر اتفاق نیفتاد. البته مواردی در قرارداد بود که باید تجدیدنظر می‌شد؛ به همین خاطر تکالیف جدیدی طرح شد و تلاش داریم فاز اول پروژه که شامل بخش جنوبی است تا دو ماه آینده افتتاح شود و در قسمت شمالی طرح نیز در حال انجام عملیات عمرانی هستیم و انتظار داریم روند کار سریع‌تر پیگیری شود.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان، به طرح بازگشایی مسیر پادگان نیز اشاره کرد و گفت: عمده کار معبر انجام شده و بخشی از کار در حال انجام است و امیدواریم تا پایان آبان‌ماه به بهره‌برداری برسد.

مرادلو به وضعیت پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی نیز اشاره کرد و افزود: انتظار ساخت این پارکینگ ۲۰ ساله شده که تلاش داریم تا قبل از فصل سرما به بهره‌برداری برسد که قطعاً بخشی از پارکینگ مورد نیاز را تامین کند و این محل برای شهرداری است و امیدواریم این محل مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

مرادلو، به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در رابطه با انتخاب شهردار، خاطرنشان کرد: مدارک ۵۵ نفر به صورت تک‌تک بررسی و در نهایت ۸ نفر انتخاب شد که یکی از این افراد انصراف داد و در حال حاضر ۷ نفر آخرین فرصت برای ارائه برنامه دارند که تلاش داریم سریع‌تر این اقدامات انجام شود و با رای‌گیری مخفی، شهردار زنجان انتخاب خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها