احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی در رومشکان با استفاده از ردیف اعتبار ملی

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهرستان رومشکان از ردیف اعتبار ملی احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۶۳۱۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی افزود: با پیگیر های به عمل آمده ماده ۲۰ این بیمارستان مجوز گرفت و نامه ماده ۲۳ جهت اعتبار ردیف ملی به سازمان برنامه وبودجه ارسال شد.

وی ادامه داد: با جذب اعتبارات ردیف ملی و با فراهم شدن مقدمات زیرساخت به زودی این بیمارستان کلنگ زنی می شود.
 
حجت الاسلام مبلغی در بخش دیگری از صحبت هایش به وضعیت بیمارستان امام خمینی کوهدشت اشاره و  بیان کرد: طی یکسال گذشته تجهیزاتی مانند دستگاه اکسیژن ساز، سی.تی.اسکن ، ام.آر.آی و... خریداری شده  و همچنین بزودی ماموگرافی برای این بیمارستان خریداری می شود.
 
وی گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان دوم کوهدشت تخصیص داده شده است و همچنین قرار است از محل ماده ۵۶ نیز ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای بیمارستان رازی کوهدشت اختصاص می یابد یعنی در مجموع ۱۸۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار برای آن انجام شده است.

وی ادامه داد: به زودی فاز دوم ساخت این بیمارستان به مناقصه گذاشته می‌شود و در اواخر شهریور یا اوایل مهرماه فاز دوم آن توسط پیمانکار آغاز می‌شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها