رییس شبکه دامپزشکی قروه از کشف و ضبط 432 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد و تشکیل 17 پرونده برای متخلفان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۶۲۶۳
به گزارش جام جم آنلاین کردستان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان، کامبیز نجفی اظهار کرد: مراکز عرضه فرآورده‌های دامی شهرستان قروه، سریش آباد، دلبران و دزج مورد پایش  اکیپ‌های ستاد اداره‌کل دامپزشکی کردستان به سرپرستی معاون سلامت استان قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی در قروه و شهرهای اطراف آن، افزود: در روزهای اخیر حدود 432 کیلوگرم انواع فراورده دامی فاسد از مراکز عرضه شهرستان قروه و شهرهای اطراف کشف، ضبط و معدوم‌سازی شد.

رییس شبکه دامپزشکی قروه ادامه داد: در بازدید از 100 مرکز عرضه فرآورده دامی شهرهای قروه، سریش آباد، دلبران و دزج 182 کیلوگرم انواع فرآورده دامی فاسد و غیرقابل مصرف کشف و ضبط شد و 8 پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل شد.

نجفی یادآور شد: در روزهای اخیر همچنین اکیپ‌های شبکه دامپزشکی قروه 250 کیلوگرم انواع فراورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف از مراکز عرضه سطح شهرستان قروه کشف و ضبط کردند که منجر به تشکیل 9 پرونده تعزیراتی در این زمینه تشکیل شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها