مرد جوان که بعد از شکست در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش با انگیزه انتقام از زنان‌، آنها را ربوده و بعد از آزار و اذیت، اموال‌شان را سرقت می‌کرد‌، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۳۶۲۵۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، اوایل مرداد امسال زنی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ ربایی‌ ، آزار و اذیت و سرقت اموالش شکایت کرد.

پرونده به اداره 16 پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: شب حادثه از محل کارم در شرق تهران بیرون آمدم تا به خانه‌ام بروم. تاکسی پیدا نکردم و به‌ناچار سوار خودروی پراید خاکستری شدم که مقابلم توقف کرد. راننده در میانه راه تغییر مسیر داد که به وی اعتراض کردم اما ‌با قمه تهدیدم کرد‌ اگر سکوت نکنم مرا به قتل می‌رساند. بعد از طی مسافتی خارج از شهر توقف و در‌های خودرو را قفل کرد. بعد مرا با زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد و با سرقت پول و طلاهایم مرا در محله‌ای خلوت در حالی‌که با قمه زخمی‌ام کرده بود‌، رها کرد. به‌سختی خودم را به خانه رساندم.

با چهره‌نگاری از متهم فراری، او تحت تعقیب بود تا این‌که زن جوان دیگری نیز به پلیس آگاهی آمد و شکایت کرد در دام شیطانی مرد راننده افتاده و بعد از آن‌که مورد آزار و اذیت قرار گرفته، اموالش سرقت شده‌ است.

تحقیقات نشان ‌می‌داد هر دو نفر در دام یک مجرم گرفتار شده‌اند. جست‌و‌جو‌ها ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش ماموران، متهم فراری را در شرق تهران شناسایی و بازداشت کردند.

او در بازجویی اولیه منکر جرایمش بود تا این‌که در مواجهه حضوری با دو شاکی پرونده‌، سکوتش را شکست و گفت: چندی قبل در اینستاگرام با دختری جوان دوست شدم و ارتباط‌مان شکل گرفت و به هم علاقه‌مند شدیم. خواستم با او ازدواج کنم و چند‌بار به خواستگاری‌اش رفتم که خانواده‌اش مخالفت کردند و نشد ازدواج کنیم. شکست در ازدواج باعث شد از زنان متنفر شوم و از آنها انتقام بگیرم. فکری به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم تا زنان را مورد آزار و اذیت قرار دهم و اموال‌شان را سرقت کنم.

وی افزود: به‌عنوان مسافر، زنان را در محله‌های شرق و جنوب‌ شرق تهران ‌سوار می‌کردم و بعد از طی مسافتی و تغییر مسیر، با قمه آنها را به مرگ تهدید کرده و با قفل کردن درهای خودرویم دختران و زنان جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم و اموال‌شان را سرقت می‌کردم.

عظیم سهرابی‌، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با تأيید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها