با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در بازرسی از یکدستگاه کامیون تریلی بیش از 17 تن پارچه قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد. 
با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در بازرسی از یکدستگاه کامیون تریلی بیش از 17 تن پارچه قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد. 
کد خبر: ۱۳۳۵۸۲۱

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در بازرسی از یکدستگاه کامیون تریلی بیش از 17 تن پارچه قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد. 


سردار "غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان خبر بالا افزود : کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق کالا و ارز و مبارزه بی امان با قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و تعقیب و مراقبت های لازم درمحوطه یکی از بنادر تجاری استان یک محموله سنگین پارچه قاچاق را شناسایی و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.


وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با تعقیب و مراقبت های لازم و اطمینان از خروج محموله قاچاق از اسکله، شب گذشته با حضور در ایستگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی و حین کنترل خودروهای عبوری محور "بندرعباس-سیرجان" کامیون تریلی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.


فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : ماموران پلیس اقتصادی با همکاری عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی کامیون مورد نظر را جهت بازرسی تکمیلی به داخل یگان انتقال و در بازرسی دقیق از آن مقدار 17 تن و 810 کیلوگرم انواع پارچه قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.


این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 15 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی دیگر متهمان احتمالی ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها